Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford escort 1.6 16v nie ma mocy

19 Feb 2012 21:50 4957 8
  • Level 2  
    Witam wszystkich nie dawno zakupiłem forda Escorta 1.6 16 V i mam mały problem po autku nie czuć jak by miało 90koni..... brak mu mocy... jaka może być tego przyczyna?? samochód chodzi benzyna gaz... silnik DOCHA... warto go remątować? Myślałem jeszcze o wstawieniu śilnika RS 2000 ale nie wiem jaki to koszt .... i czy trzeba przerabiać mocowania silnika itd proszę o pomoc
  • Level 20  
    Sprawdź ciśnienie w cylindrach jeżeli jest zbyt małe to lepiej kupić drugi silnik, a jeżeli jest dobre to przyczyn może być wiele. Pozdrawiam.
  • Level 2  
    Czasem na benzynie złapie to idzie jak szalony ale to raz na jakiś miesiąc
  • Level 20  
    Jeżeli niekiedy jedzie lepiej na benzynie to może być zapchane sitko przy pompie paliwowej lub filtr paliwa. Jeżeli instalacja gazowa nie jest sekwencyjna to może być nieszczelność kolektora dolotowego (np. zleciał jakiś wężyk) lub zapchany filtr gazu co może być też w instalacji sekwencyjnej. Nie wiem ile ma instalacja, którą można również regulować. Sprawdź filtr powietrza i czy masz stan oleju w silniku i kiedy był wymieniany. Może nie palić na wszystkie gary. Przyczyn może być naprawdę wiele. Szukaj może być błahostka. Pozdrawiam!
  • Level 2  
    Zmieniłem świece , przewody, filtry, olej nawet rozrząd i pompe wodna, ciśnienie w cylindrach jest ok. myślę że to może być wina sondy lambda bo wog samochód nie ma róznicy czy podłaczona czy nie
  • Level 10  
    Mam ten sam problem z moim escortem mk6 94r. wtrysk jednopunktowy lpg2 gen.
    Wymieniłem świece ,przewody nic to nie dało.Katalizator wyjęty cały wydech nowy drożny.Ciśnienie na cylindrach w normie nic się nie leje z silnika ,równo pracuje nie gaśnie przy dojazdach do skrzyżowań, a mimo to jest mułowaty (czasami ma przebłyski mocy) i max 120-130km/h nie ważne czy na czwartym czy na piątym biegu jadę(można się zirytować).Myślę że tu jest jakiś problem z elektryką a konkretnie z kątem wyprzedzenia zapłonu .(mało mocy na wysokich obrotach)
    NIKT mi nie pomógł na forum widocznie się nikt nie zna aż tak dobrze na tych modelach. Muszę chyba swojego essiego oddać na ZŁOM bo szkoda kasy ładować w to a może tamto , a tu jak było tak jest.
  • Level 17  
    Jak to jest DOHC to bardzo wytrzymaly napewno lepszy niz zetec.Sprawdz kody bledow zaroweczka.
    omek00001 wrote:
    Myślę że tu jest jakiś problem z elektryką a konkretnie z kątem wyprzedzenia zapłonu
    WTRYSKOWY JEDNOPUNKTOWY UKŁAD ZASILANIA
    Silniki 1,4 dm3 (typu F6F oraz F6G) są wyposażone w jednopunktowy wtryskowy układ zasilania
    (Weber CFI) zintegrowany z układem zapłonowym w ramach wspólnego systemu sterowania silnika. W
    układzie wtryskowym zamiast gaźnika zastosowano zespół wtryskowy z pojedynczym wtryskiwaczem
    paliwa.
    Elektroniczne urządzenie sterujące wtryskiem, zapłonem i funkcjami pomocniczymi otrzymuje od
    wielu czujników sygnały o warunkach pracy silnika i na podstawie danych zawartych w pamięci steruje
    czasem otwarcia wtryskiwacza oraz kątem wyprzedzenia zapłonu.
  • Level 2  
    ja swojego w zyciu nie oddam na zlom:) nie pozwole zeby takie coś go spotkało:) hmmm.... u mnie był wadliwy komputer:) a czy do escorta na gazie mozna wstawic turbospreżarke???:) i intequler:D
  • Level 28  
    batigol66 wrote:
    Silniki 1,4 dm3 (typu F6F oraz F6G) są wyposażone w jednopunktowy wtryskowy układ zasilania
    (Weber CFI)

    Nie wiem co to ma wspólnego z tematem, w którym mowa jest o silniku z wielopunktowym wtryskiem, kod silnika: L1E i systemem ECC IV
    Wracając do tematu, myślę że na wstępie trzeba korzystając ze złącza diagnostycznego i lampki oraz kopalni wiedzy z internetu, odczytać kody błędów.