Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

C5 2,0 HPI wyskakują błędy Antipollution + Esp/Asr not functioning...

28 Feb 2012 10:52 8948 7
  • Level 2  
    Witam,

    Mam prośbę, od dłuższego czasu borykam się z Citroenem C5 2001r. 2,0HPI. Wyskakują komunikaty "Antipollution fault" i "Esp/Asr Not functioning" kody błędów zdefiniowano jako (P1414 + P1162 + P1162 + P1291 + P1288 + P0303 + P0313 + P0571). Co robić? Co wymieniać - w auto wpakowałem już ponad 2000 i dalej nic. Po uruchomieniu silnika oba błędy wyskakują od razu i silnik nie może przekroczyć 1000 obrotów. Wymieniona była sonda lambda (nie wiem która) i coś tam wysokiego ciśnienia - i nic.... Proszę o pomoc...
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 42  
    schymoo wrote:
    Witam,
    Co robić? Co wymieniać - w auto wpakowałem już ponad 2000 i dalej nic.

    Sam to naprawiasz?
    Jaki masz sprzęt i wiedzę?
    Jak podajesz kody to podawaj ich znaczenie
  • Level 2  
    p1414 Katalizator wiążący NOx. Zakłócenia działania
    p1162 Zawór recyrkulacji spalin. Niewłaściwa pozycja zaworu
    p1291 Wtryskiwacz wysokiego ciśnienia (cylinder 2) brak/błąd sygnału ciśn. paliwa
    p1288 Wtryskiwacz wysokiego ciśnienia (cylinder 1) brak/błąd sygnału ciśn. paliwa
    p0303 Przerywacz zapłonów, cylinder 3 Rozpoznano wypadanie zapłonów
    p0313 Różne cylindry Rozpoznanie przerywań-brak paliwa
    p0571 Tempomat obwód hamowania A Poza zakresem dopuszczalnym

    Rozpoznawane to było BOSCHem
    Naprawić chcę u mechanika - tylko co wymieniać, gdzie szukać problemu...bo co jeden to mówi coś innego, a co za tym idzie różne kwoty naprawy...a jak pisałem wymieniłem 2 części - wpakowałem 2000 i nic (z brakiem możliwości zwrotu-niestety) ... help
  • Level 2  
    Tak chciałbym zrobić - tylko mam nadzieję, że ktoś już miał do czynienia z takimi błędami - zrobił co trzeba - auto działa - i nakieruje mnie co faktycznie naprawiać - może okazać się, że nie zapłacę 4 czy 5 tysięcy a tylko 2.
    No i ta druga część co wymieniałem to "zawór regulacji ciśnienia paliwa", pierwsza to sonda lambda...
  • Level 39  
    schymoo wrote:
    No i ta druga część co wymieniałem to "zawór regulacji ciśnienia paliwa", pierwsza to sonda lambda...
    Sam wymieniałeś te części?
  • Level 2  
    Nie wymieniałem u mechanika (po jego diagnozach dowoziłem części) - auto po odbiorze prawidłowo przejechało ok 200 km i powtórka z rozrywki...
  • Level 35  
    Sonda wymieniona niepotrzebnie. Wiekszość błedów to pewnie jakieś stare błedy albo powstałe przy okazji poprzedniej naprawy. Trzeba wykasowac i jeszcze raz. I podłączyć to pod Pezot Planeta / Lexię.

    Mój typ jest taki, że przy okazji wymiany zaworu ciśnieniowego zanieczyścił się układ i teraz wtryski kaputt.

    ...ale na początek sprawdzenie ciśnienia w magistrali.