Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CITROEN C5 2.0 HPI-OBROTY DO 2000

11 Maj 2010 09:03 5444 4
  • Poziom 2  
    Witam. Citroen C5 2.0 HPI, obroty nie przekraczają 2tys. W ASO powiedzieli, że to pompa wysokiego ciśnienia. Auto pali i pracuje bez zarzutów do 2tys. obrotów, czasami przykładowo, po dwóch dobach postoju, po odpaleniu wyskakuje błąd dopiero po kilkukrotnym gazowaniu. Na wyświetlaczu jest napis "antypolution faul". Proszę o pomoc i pozdrawiam.
  • Poziom 30  
    Kolego uzyj funkcji szukaj i wpisz "antypolution fault " zobaczysz ile tego jest.
  • Poziom 2  
    dużo jest ale na temat diesla, a o benzynie nikt konkretnie nic nie pisze
  • Poziom 10  
    bartoslaw napisał:
    dużo jest ale na temat diesla, a o benzynie nikt konkretnie nic nie pisze


    Wstępnie faktycznie wygląda na pompę MARVEY ( wysokiego ciśnienia) niemniej jednak padały one jak much na początku produkcji C5 z HPi, powidzmy do 10000km. Zazwyczaj jeszcze na gwarancji i PSA wymieniało bez zająknienia.

    Dopytam jednak, czy pożesz "normalnie jechać" ? owszem do 2000rpm ale bez kangurów i innych anomalii ? Auto nie gaśnie ?
    Bo jeśli rusza normalnie a jazda się kończy na 2000rpm i tyle to pompa.

    Jesli natomiast na wolnych masz nierówne obroty, a wkręcanie jest niepewne, czasmi so 3000rpm i po jest spadek, czasami do zgaśnięcia to nie pompa. A np. zapchany wstępny katalizator. Prosty sposób sprawdzenia ? Wykręć czujnik temp PRZED tym KATem, jesli minie to masz powód, jeśli nie minie wykręć sondę L za głównym KATem, bo i On może się zatkać :(

    Tyle moich pomysłów, z autopcji ;)

    Może byc jeszcze czujnik ciśnienia na listwie (ponoć padały) albo zdechł wtrysk/i
  • Poziom 2  
    Dzięki wielkie za podpowiedź. Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia i wszystko hula.
    Pozdrowienia