logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zawód łączący informatykę i elektronikę - jakie są możliwości?

Tytaneks 07 Mar 2012 17:10 1928 10
  • #1 10646611
    Tytaneks
    Poziom 10  
    Ocena: 2
    Witam. Od małego interesowałem się komputerami a w ostatnim czasie zacząłem interesować się elektroniką. No i nadszedł czas wyboru przetrząsnąłem dużo stron z dylematem elektronik czy informatyk i dalej jestem podzielony ale moje główne pytanie brzmi czy
    Istnieje taki zawód który ma część informatyki i elektronik?.
    Jak określacie poziom trudności nauki w wyżej wymienionych zawodach?
    Czy poradził bym sobie w powyższych zawodach z matematyką na poziomie średnim?
  • #2 10646663
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #3 10646744
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #4 10646810
    Tytaneks
    Poziom 10  
    W elektronice można programować! To duży argument za! Co do mechatroniki to zastanawiałem się przez pewien czas jednak nie interesuje mnie typowe mechanizmy.
    No cóż chyba wybiorę elektronikę.
  • #5 10646835
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #6 10646869
    TMC
    Poziom 15  
    Ocena: 17
    Tak, kiedyś istniał taki zawód na poziomie technikum lub szkoły policealnej.
    Niestety nie można być elektronikiem nie mając wiedzy informatycznej ale sam widziałem informatyków (inż.) którzy nie mieli bladego pojęcia o elektronice.
    Warto jednak przemyśleć jeszcze raz czy warto w tym kierunku iść bo speców naprawdę wysokiej klasy w tej branży jest multum, a zawsze można zostać hobbystą a żyć z jak to mówią "porządnej roboty".
    W mojej opinii trzeba zostać w tym zawodzie specem wysokiej klasy najlepiej z dyplomem inżyniera co i tak niczego nie gwarantuje.
    Pozdrawiam
  • #7 10648445
    motoroker
    Poziom 14  
    Ocena: 39