Witam
Problem taki - Wyskakuje mi check engine na dosłownie sekundę co 2 minuty z zegarkiem w ręku . Objawy są takie że jest szarpnięcie samochodem przy jeździe ponad 100km/h wskazówka prędkości wariuje w górę i w dół a na włączonym tempomacie rozłącza go aż on/off nie tylko że gubi prędkość zadaną.Jest szarpnięcie. Na zwykłym VAG-u Komputer odnotowuje Błąd P0171 czyli jak czytałem czujnik tlenu mac itd. A u kolegi USA Olkusz na jakimś mądrzejszym czytniku wyskakuje ten sam błąd tylko odnosi się do sondy 1 (BAnk1) jednak po wizytach u Gazownika który już go ustawiał na wszelkie sposoby On uważa że sonda pulsuje dobrze (od 0,1V do 0,8V). Co mam robić???dodam że po skasowaniu błędu mam spokój jakieś 50km. Wymieniłem świece kable filtr stożkowy ....podmieniałem mac-a podciśnienia sprawdzone dolot ok przepustnica czyszczona i dalej to samo masakra...Czasami po zapaleniu checka silnik nie wkręca się na ponad 3 tys a jak depnę mocniej to potrafi strzelić czy kichnąć muszę zgasić i później ok check znowu się zapala ale moc jest.... co się dzieje???
chrysler voyager 3,3l pr 96'
Problem taki - Wyskakuje mi check engine na dosłownie sekundę co 2 minuty z zegarkiem w ręku . Objawy są takie że jest szarpnięcie samochodem przy jeździe ponad 100km/h wskazówka prędkości wariuje w górę i w dół a na włączonym tempomacie rozłącza go aż on/off nie tylko że gubi prędkość zadaną.Jest szarpnięcie. Na zwykłym VAG-u Komputer odnotowuje Błąd P0171 czyli jak czytałem czujnik tlenu mac itd. A u kolegi USA Olkusz na jakimś mądrzejszym czytniku wyskakuje ten sam błąd tylko odnosi się do sondy 1 (BAnk1) jednak po wizytach u Gazownika który już go ustawiał na wszelkie sposoby On uważa że sonda pulsuje dobrze (od 0,1V do 0,8V). Co mam robić???dodam że po skasowaniu błędu mam spokój jakieś 50km. Wymieniłem świece kable filtr stożkowy ....podmieniałem mac-a podciśnienia sprawdzone dolot ok przepustnica czyszczona i dalej to samo masakra...Czasami po zapaleniu checka silnik nie wkręca się na ponad 3 tys a jak depnę mocniej to potrafi strzelić czy kichnąć muszę zgasić i później ok check znowu się zapala ale moc jest.... co się dzieje???
chrysler voyager 3,3l pr 96'