Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Powolne ładowanie się stron internetowych- Chrome

28 Cze 2012 14:51 7059 7
  • Poziom 8  
    Witam, od jakiegoś czasu bardzo wolno ładują mi się strony typu facebook, demotywatory itp. Reszta działa bez zarzutu. Używam Chrome, skanowałem wszystkimi antywirusami typu Malewarebytes, Dr Web itp robiłem czyszczenie w OTLu więc komputer jest czysty, podejrzewam że gdzieś w ustawieniach internetu coś blokuje mi te strony, wyczytałem też gdzieś na necie że to coś z ustawieniami IPv6 ja jestem zielony w tym temacie dlatego zwracam się o pomoc. Komputer to laptop Asus, Windows 7 64 bit, internet z kabla i router D-linka. Jeszcze jedna obserwacja że czasami gdy jestem na innej stronie to na dole przeglądarki widnieje napis "oczekuje na 0-244.chanel.facebook.com" albo "facebook.com".
  • Poziom 39  
    soon44 napisał:
    ...Reszta działa bez zarzutu...
    Reszta stron, czy reszta kompa?
    1. IPv6 powinieneś mieć w ustawieniach karty sieciowej wyłączone
    2. Zobacz czy ten sam problem występuje na innej przeglądarce (IE9 -64bit, czy FireFox Nightly)
    3. Sprawdź, czy masz zainstalowane najnowsze wtyczki (np Adobe: flash, shockwave, itd) oraz najnowszą Java: w Control panel -> Programy odinstaluj wszystkie Java później wejdź na java.com/pl i zainstaluj najnowszą

Powinno pomóc
  • Poziom 8  
    wyłączyłem IPv6, zainstalowałem nową jave przedwczoraj, na innych przeglądarkach tak samo. Reszta stron działa normalnie.

Dodano po 3 [minuty]:

zastanawia mnie dlaczego jak na innych stronach jestem w rogu ciągle ładuje się facebook
  • Poziom 38  
    Próbuj wejść na facebook przez bramkę proxy, zobaczymy czy to tylko problemy facebooka (po ich stronie).
  • Poziom 8  
    jak to zrobić ?
  • Poziom 38  
    piwek9 o czym ty piszesz ty prawdopodobnie miałeś wirusa a tutaj komputer jest czysty.