logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podłączenie subwoofera do amplitunera Kenwood KRF-V5020 - instrukcje krok po kroku

maro1351 04 Lip 2012 17:14 1329 6
REKLAMA
  • #1 11071061
    maro1351
    Poziom 10  
    Witam!
    Mam wielką prośbę, a mianowicie jak podłączyć jakikolwiek "najprostszy" subwoofer do amplitunera kenwood KRF-V5020.

Prosił bym o dokładne wytłumaczenie gdyż w tym jestem zielony :D
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 11071849
    BoA_2005
    Poziom 16  
    Ocena: 27
    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
    albo tu albo tu, zaznaczone różowym kolorem...

Dodano po 2 [minuty]:

bierzesz kabel chinch od subwoofera aktywnego i podłączasz. Pasywnego nie podłączaj ;p
  • REKLAMA
  • #3 11071862
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #4 11072446
    czesioj
    Poziom 12  
    Do PRE OUT podpinasz przewodem zakończonym cinch'ami subwoofer aktywny, najlepiej mający pojedyncze wejście na cinch. To tak łopatologicznie rzecz biorąc ale nie wyjaśniłeś czy masz jakiś subwoofer czy szukasz i nie wiesz jaki?
  • REKLAMA
  • #5 11072478
    maro1351
    Poziom 10  
    Subwoofera nie posiadam, posiadam jedynie głośnik kenwood T10088705 loudspeake r(woofer) i myślałem żeby go jaoś wykorzystać pod względem subwoofera. Jestem otwarty na propozycje ;)
  • Pomocny post
    #6 11072608
    czesioj
    Poziom 12