Witam,
Po poprzednich problemach (które zostały opanowane) postanowiłem pobawić się w ustawienia sterownika.
Reduktor Alaska AT09, wtryski Fast Reg, ciśnienie 1,22bara
Gazownik chyba nie miał pojęcia co robi. Początkowy mnożnik 0,9 gdzie minimalny czas otwarcia wtrysków PB około 2,5ms czyli tyle samo co OMVLi i spadał poniżej 0,8.
Skasowałem obie mapy, pojeździłem dużo na PB i zacząłem zbierać od nowa mapę PB. Po pierwszej autokalibracji wyszło dysze za duże. Zmniejszyłem ciśnienie na 0,8 bara i autokalibracja przeszła chodź podczas jej wyskakuje komunikat że obroty zbyt małe (500 na jałowym).
Tak to wygląda teraz i nadal wg mnie dysze są za duże natomiast czytając instrukcję nie zrozumiałem do końca jak ustawiać te mapy mimo iż rozumiem zagadnienie albo tak mi się wydaje. Regulując podczas jazdy mnożnikiem mapa gazowa (zielona) nie ulega zmianie. Za mało przejechałem ?
Dodano po 3 [minuty]:
Ile powinienem po lekkiej korekcji mnożnika pojeździć żeby widzieć efekt a może powinienem skasować mapę gazu ? Muszę zdemontować wtryski i zmniejszyć te dysze a przynajmniej tak mi się wydaje. Wtedy czas wtrysku na jałowym wzrośnie i pewnie auto przestanie szarpać a na wyższych będzie mniej gazu przez co nie będzie za bogato?
Jest jeszcze jedna sprawa której nie rozumiem. Otóż mapa po gazowniku wyglądała podobnie (wcześniej zaczynała się rozjeżdżać ), po tym fakcie jeździłem dużo na PB jeszcze przed skasowaniem mapy. Wszedłem w ustawienia sterownika a tam mapy pięknie pokryte. O co chodzi skoro jeździłem ciągle tylko na PB ?
Po poprzednich problemach (które zostały opanowane) postanowiłem pobawić się w ustawienia sterownika.
Reduktor Alaska AT09, wtryski Fast Reg, ciśnienie 1,22bara
Gazownik chyba nie miał pojęcia co robi. Początkowy mnożnik 0,9 gdzie minimalny czas otwarcia wtrysków PB około 2,5ms czyli tyle samo co OMVLi i spadał poniżej 0,8.
Skasowałem obie mapy, pojeździłem dużo na PB i zacząłem zbierać od nowa mapę PB. Po pierwszej autokalibracji wyszło dysze za duże. Zmniejszyłem ciśnienie na 0,8 bara i autokalibracja przeszła chodź podczas jej wyskakuje komunikat że obroty zbyt małe (500 na jałowym).
Tak to wygląda teraz i nadal wg mnie dysze są za duże natomiast czytając instrukcję nie zrozumiałem do końca jak ustawiać te mapy mimo iż rozumiem zagadnienie albo tak mi się wydaje. Regulując podczas jazdy mnożnikiem mapa gazowa (zielona) nie ulega zmianie. Za mało przejechałem ?


Dodano po 3 [minuty]:
Ile powinienem po lekkiej korekcji mnożnika pojeździć żeby widzieć efekt a może powinienem skasować mapę gazu ? Muszę zdemontować wtryski i zmniejszyć te dysze a przynajmniej tak mi się wydaje. Wtedy czas wtrysku na jałowym wzrośnie i pewnie auto przestanie szarpać a na wyższych będzie mniej gazu przez co nie będzie za bogato?
Jest jeszcze jedna sprawa której nie rozumiem. Otóż mapa po gazowniku wyglądała podobnie (wcześniej zaczynała się rozjeżdżać ), po tym fakcie jeździłem dużo na PB jeszcze przed skasowaniem mapy. Wszedłem w ustawienia sterownika a tam mapy pięknie pokryte. O co chodzi skoro jeździłem ciągle tylko na PB ?