logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[AVR] Propozycje prostych projektów dla początkującego w C z mikrokontrolerami

masi56 22 Paź 2012 22:55 1728 8
REKLAMA
  • #1 11440229
    masi56
    Poziom 2  
    W skrócie... Mam do 26 czas na zgłoszenie projektu. Nie jest to obowiązkowe, ale bardzo chciałbym coś zrobić. Programuje w C, ale z mikrokontrolerów jestem zielony jak trawa na wiosnę :)

Ponieważ mam mało czasu i zero pojęcia proszę o pomoc. Potrzebuje pomysł na jakiś projekt oparty najlepiej na jakimś gotowym zestawie avr.
    Może ktoś polecić coś ciekawego? Jakaś literatura?

Chce się czegoś nauczyć, a do końca semestru daleko, może się uda :P
  • REKLAMA
  • #2 11440272
    darek4455
    Poziom 20  
    Ocena: 66
    W googlach jest naprawdę sporo projektów .Proponuje żebyś zrobił led cube jest bardzo efektowna i widowiskowa i przy tym mało pracochłonna.
  • #3 11440764
    masi56
    Poziom 2  
    @darek4455
    Dzięki za propozycję. Wiem, że są google, ale nie chce trafić na coś trudnego, bo nie zrobię.
    Zastanawiam się nad zakupem książki
    http://www.sklep.atnel.pl/pl/p/KSIAZKA-I-DVD/1

Same dobre komentarze, ale chyba pisane przez stado klakierów, może się ktoś wypowiedzieć na jej temat?

Można prosić o kolejne propozycje projektu dla laika? :)
  • REKLAMA
  • #4 11442031
    darek4455
    Poziom 20  
    Ocena: 66
    No możesz kupić tą książkę ale w dzisiejszych czasach wszystko jest w internecie poszukaj mikroprocesorowa ośla łączka .Wszystko tam ładnie opisane jest :D
  • REKLAMA
  • #5 11444884
    jachupda
    Poziom 2  
    masi56 napisał:
    @darek4455
    Dzięki za propozycję. Wiem, że są google, ale nie chce trafić na coś trudnego, bo nie zrobię.
    Zastanawiam się nad zakupem książki
    http://www.sklep.atnel.pl/pl/p/KSIAZKA-I-DVD/1