logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Radio CCRT 2008 PHILIPS DIGITAL 12 - Jak odblokować po błędnym kodzie?

AdArG 09 Lut 2005 13:15 2769 8
REKLAMA
  • #1 1212573
    AdArG
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    witam radyjko ma przekroczone wszelke limity lesli chodzi o bledne wprowadzenie kodu. Radyjo jest od nowego wmontowane w sanonie w Oplu Vectra Salony Opla w polsce umywaja rece i tylko mowia ze zostala skasowana pamiec. Odsylaja takze do salonu w niemczech :P :not:
    czy jest jakis ratunek dla tego radyjka.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 1212694
    AdArG
    Poziom 11  
    tia tylko w tym temacie jestem totalnym laikem.
    nie mam nawet czym odczytac.
    szukam kogos najlepiej z pomorskiego kto by pomogl :(

albo kogos kto by dokladnie wytlumaczyl jak odczytac...itd
  • REKLAMA
  • #5 1213249
    waldi58
    Poziom 24  
    Ocena: 252
    Moge pomóc w tym temacie ale niestety radio należy do mnie dostarczyć.
    jeśli jesteś tym zainteresowany to kontakt mailowy waldiserv(_at_)pro.onet.pl
  • #7 1213710
    AdArG
    Poziom 11  
    schecia bym sie do takiej osoby zglosil ale w wojewodztwie pomorskim...
  • REKLAMA
  • #9 1214256
    AdArG
    Poziom 11  
    ok100km w jedna jesli jest pewnosc 100% ze zrobi to mozna skoczyc
    zreszta czasem tam bywam

Podsumowanie tematu