Witam
Od pewnego czasu męczę się z renówką nie mogę jej odpalić po wypadku zadziałał wyłącznik przeciążeniowy ale po włączeniu obwód działa.
Sprawdziłem czujnik obrotów wału - działa.
Ciśnienie paliwa ok
komputer odłącza wtryski
kontrolka immo miga ok.
Objawy to
po włączeniu zapłonu przez chwile jest napięcie na cewkach później jest odłączane i jak kręce silnikiem się nie pojawia(komputer odłańcza zapłon i wtryski)
na desce rozdzielczej cały czas się swieci stop.
po zestanowaniu ddt 2000 wyskakuje mi błąd, który po skasowaniu znów sie pojawia treśc błędu "panne presente sortie chauffage sonde amont a la mst"
Nie znam francuskiego a wtym języku jest opis błędu(tłumacz google nie tłumaczy zadobrze). Proszę o pomoc dla kogoś obytego w diagnostyce
Od pewnego czasu męczę się z renówką nie mogę jej odpalić po wypadku zadziałał wyłącznik przeciążeniowy ale po włączeniu obwód działa.
Sprawdziłem czujnik obrotów wału - działa.
Ciśnienie paliwa ok
komputer odłącza wtryski
kontrolka immo miga ok.
Objawy to
po włączeniu zapłonu przez chwile jest napięcie na cewkach później jest odłączane i jak kręce silnikiem się nie pojawia(komputer odłańcza zapłon i wtryski)
na desce rozdzielczej cały czas się swieci stop.
po zestanowaniu ddt 2000 wyskakuje mi błąd, który po skasowaniu znów sie pojawia treśc błędu "panne presente sortie chauffage sonde amont a la mst"

Nie znam francuskiego a wtym języku jest opis błędu(tłumacz google nie tłumaczy zadobrze). Proszę o pomoc dla kogoś obytego w diagnostyce