Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
e-miernikie-mierniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z Uruchomieniem Renault megane 1,4 8V Energy

11 Gru 2009 17:02 4709 27
  • Poziom 10  
    Witam
    Mam poważny problem z odpaleniem mojego Samochodu Renault megane 1,4 8V Energy.Stałem w korku i silnik zgasł na jałowym biegu i już nie odpalił pomimo wielu prób.Sprawdziłem czujnik położenia wału rezystancja jak z instrukcji iskra jest na wszystkich świecach położenie paska rozrządu prawidłowe przełącznik gaz benzyna wydaje mi się że sprawny bo przełącza.Wlewałem trochę paliwa bezpośrednio do wtrysku bo myślałem że to pompa paliwa lecz też bez odzewu.Już brak mi pomysłu co się mogło stać(silnik miał wymienione pierścienie i głowica była po regeneracji 2 miesiące temu)Proszę o pomoc i wyrozumiałość bo jestem tu nowicjuszem.
    Proszę poprawić temat na zgodny z regulaminem![mod="Pawel wawa"]
  • e-miernikie-mierniki
  • Poziom 28  
    Sprawdż ciśnienie na garkach.
  • e-miernikie-mierniki
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Wysterowanie wtrysku jest? Ciśnienie na wtrysku jest?
  • Poziom 10  
    Silnik jest po regeneracji wiec z ciśnieniem tez raczej wszystko porządku powinno być lecz nie omieszkam tego również sprawdzić

Dodano po 8 [minuty]:

wlewałem paliwo bezpośrednio i na cylindry i do wtrysku bez odzewu.
    Wydech nie zatkany?
  • Poziom 10  
    odkręcałem kolektor wydechowy żeby sprawdzić czy odezwie się lecz to też nie poskutkowało
    Jeśli iskra jest w odpowiednim momencie, paliwo dostaje, ale nie wlane, psiknij samostartem lub plakiem, wydech drożny, rozrząd ok, to albo nie ma cisnienia sprężania, albo...gdzieś popełniłeś błąd w ocenie.
  • Poziom 10