Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie porządne żelazko kupić? W przyzwoitej cenie.

Łukasz_1995 02 Lut 2013 10:15 18948 16
  • #1 02 Lut 2013 10:15
    Łukasz_1995
    Poziom 15  

Witam.

Nie znam się jakoś specjalnie na żelazkach, dlatego zwracam się z prośbą do Was.
    Muszę zakupić żelazko jako, że obecnie używany Tefal spisuje się bardzo kiepsko i przywiera prasowane ubrania.
    Jakie porządne żelazko kupić? W przyzwoitej cenie.

Więc tak:
    Potrzebuje porządnego żelazka w jak najmniejszej kwocie. Nie wiem po prostu ile trzeba dać za tego typu sprzęt. Myślę, że 200-300zł wystarczy. (Chyba?)
    Prasowane będzie wszystko, więc najlepiej żeby płyta była wysokiej jakości i nie stało się z nią to co w obecnie używanym modelu.
    Ogólnie rzecz ujmując to chcę kupić porządny sprzęt, który będzie prasował, nie niszczył mi ubrań i posłuży kilka lat.

Co polecacie? Na co zwrócić uwagę?

• #2 03 Lut 2013 09:41
    box.mann
    Poziom 23  

Dla mnie liczą się tylko dwie firmy. Bosch i Tefal kolego. Tak się składa że wylicytowałem ostatnio na aukcji Boscha Sensixx 2400W z pękniętym pojemnikiem na wodę. Cena 2,25zł plus wysyłka. Pojemnik skleiłem na ciepło i wszystko jest ok. Gustuje tylko w Tefalu i Boschu. Te żelazka naprawdę prasują! Najważniejsze jest to by zwracać uwagę na moc. Żelazka 800 - 1000 czy 1200W kwalifikuja się do śmietnika. Minimum to 1800W. Niby prądożerne lecz prasowanie odbywa się w czasie o 2/3 krótszym jak np. żelazkiem NoName 1000W! Konkretny Tefal kupisz już za 150zł więc nie ma sensu wydawać 200-300zł! Ostatnie żelazko (Tefal DSZ2000) kupowałem na aukcji w 2002r! Żywot zakończyło w grudniu u/r bo wypalił się teflon. Myślę że 10lat to sporo! Płaciłem wtedy około 200zł.

• #3 03 Lut 2013 10:49
    Darek M82