logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Neostrada TP - Parametry łącza oraz zbyt mała prędkość pobierania.

mat294 13 Lut 2013 22:51 2601 4
REKLAMA
  • #1 11931707
    mat294
    Poziom 2  
    Witam. Na wstępnie zaznaczę, że jest to mój pierwszy post na tym forum, oraz że nie znam się ani trochę na tym o czym będę pisał, dlatego z góry przepraszam za wszelkie błędy.

Mój problem wygląda następująco. Internet w Orange mam od końca września/początku października, a deklarowana na umowie prędkość to "do 10mb/s".
    Wszystko było ok aż do teraz. Od około tygodnia zmagam się z problemem strasznie obniżonego pobierania. Prędkość mojego internetu spadała z 10 (przez pare miesięcy nie miałem najmniejszych problemów z łączem) do 2 w porywach do 3 mb/s (według speedtest.net, na speedteście orange, prędkość jest znacznie zawyżona i pokazywana jest ta najwyższa, a u mnie zdarzają się wahania nawet do 2 mb w czasie pomiaru)

Dodam, ze problem ten występuje tylko i wyłącznie w przypadku pobierania. Wysyłanie pozostaje niezmiennie w okolicy 0,90 mb/s.
    Jako pomoc w rozwiązaniu mojego problemu załączam screen z routera. Z tego co udało mi się wyszukać w sieci to będzie to potrzebne wam - znawcom tematu do określenia odległości od centrali itd.)

Neostrada TP - Parametry łącza oraz zbyt mała prędkość pobierania.

Prędkość sprawdzałem z PCta, jak i z laptopa oba podłączone bezpośrednio przez kabel do routera (w czasie testu podłączony tylko 1 z nich).
    Nie dzwoniłem jeszcze na infolinie, gdyż chciałbym najpierw zaczerpnąć rady od ludzi, którzy nie będą próbować mnie "spławić".

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc w moim problemie.

PS. Jeżeli będą potrzebne jeszcze jakieś dane, testy czy screenshoty postaram się dodawać je jak najszybciej. :)