logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Arduino Uno R3 - Błąd avrdude: stk500_getsync() przy ładowaniu programu

luki9596 31 Mar 2013 00:46 2553 2
REKLAMA
  • #1 12134910
    luki9596
    Poziom 9  
    Witam. Od razu zaznaczam, że jestem początkujący więc proszę o odpowiedzi w zrozumiałej formie ;) Ostatnio zakupiłem Arduino Uno R3 i działało poprawnie, sam napisałem kilka działających programów(znam dobrze C i C++). Podczas pracy nad nowym projektem, podłączyłem wszystko co potrzeba do płytki stykowej i Arduino, i po napisaniu kodu chciałem przetestować jego działanie. IDE wyświetliło komunikat, że ładowanie się powiodło, wyświetliło ile zajmuje szkic (czyli normalka) ale, pokazała się jeszcze jedna linia, a mianowicie:
    avrdude: stk500_getsync(): not in sync: resp=0x00
    Arduino w czacie ładowania zachowywało się jak podczas każdego, migała dioda L i tak dalej, ale po wszystkim zaczął się odtwarzać poprzedni program (wiem bo świeciły się diody podpięte do pinów używanych we wcześniejszym projekcie).
    Dodam, że sprawdzany był również na innym komputerze (ten sam rezultat) na różnych portach, od nowa ściągałem IDE, od nowa sterowniki instalowałem, o ponownym uruchomieniu komputera już chyba nie ma nawet co wspominać :).
    Oczywiście sprawdziłem też inne programy, w tym przykładowe i efekt był zawsze niestety taki sam.
    Zaznaczam, że szukałem już odpowiedzi na tym forum i innych stronach ale żadna odpowiedź nie rozwiązuje mojego problemu. Bardzo proszę o odpowiedz. Z góry dziękuję i pozdrawiam. :)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 12134942
    suser222
    Poziom 24  
    Ocena: 84
    A masz odpowiednią płytkę wybraną w <Tools> -> <Board> i czy masz coś podłączone do portu TX,RX w w trakcie programowania?
  • #3 12135355
    luki9596
    Poziom 9