logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Błąd wgrywania programu na płytkę Arduino UNO: avrdude, stk500_recv(), stk500_getsync()

STEFANSTEFAN1212 22 Gru 2020 15:09 969 9
REKLAMA
  • #1 19130769
    STEFANSTEFAN1212
    Poziom 4  
    Część,
    Jestem początkujący i mam problem z wgraniem programu na płytkę arduino uno, wyskakiwał taki błąd:
    avrdude: stk500_recv(): programmer is not responding
    avrdude: stk500_getsync() attempt 1 of 10: not in sync: resp=0x0c
    avrdude: stk500_getsync() attempt 2 of 10: not in sync: resp=0x0c
    avrdude: stk500_getsync() attempt 3 of 10: not in sync: resp=0x0c
    avrdude: stk500_getsync() attempt 4 of 10: not in sync: resp=0x0c
    avrdude: stk500_getsync() attempt 5 of 10: not in sync: resp=0x0c
    avrdude: stk500_getsync() attempt 6 of 10: not in sync: resp=0x0c
    avrdude: stk500_getsync() attempt 7 of 10: not in sync: resp=0x0c
    avrdude: stk500_getsync() attempt 8 of 10: not in sync: resp=0x0c
    avrdude: stk500_getsync() attempt 9 of 10: not in sync: resp=0x0c
    avrdude: stk500_getsync() attempt 10 of 10: not in sync: resp=0x0c

Dowiedziałem się że wypalenie bootloadera może pomóc więc tak zrobiłem, i wydaje mi się że wypalił się dobrze, ale płytka nadal nie odpowiada.
    Wie ktoś jak to naprawić?
  • REKLAMA
  • #2 19131590
    vieleicht
    Poziom 37  
    Ocena: 460
    Port szeregowy w Arduino IDE jest jest ustawiony na właściwy?
  • REKLAMA
  • #3 19131736
    kaczakat
    Poziom 34  
    Ocena: 231
    Jak wgrywasz bootloader programatorem to i tak nieźle, sam program możesz wgrać tą samą drogą klikając "wgraj używając programatora", a jeśli używasz tej opcji, to musisz pamiętać że za każdym razem jest wymagane ponowne wgranie bootloadera.