Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BLAUPUNKT G5 - Rozładowywuje akumulator

26 Kwi 2013 22:59 1398 10
  • Poziom 10  
    Witam.

Dzisiaj rano zamontowałem w moim Renault Clio I radio fabryczne - Balupunkt G5. Wpiąłem po prostu pod kostkę, która była w samochodzie i działa. Ale już trzy razy dzisiaj zdążył paść mi akumulator i nie mam pojęcia dlaczego tak jest - przypuszczam, że radio, bo wcześniej nie było tego problemu.

Raz jest tak, że odpala i wszystko chodzi pięknie, a raz jest tak, że jak zgaszę silnik, to po 2 sekundach już go nie odpalę - nawet nie kręci.

Dodam, że Radio można włączyć bez kluczyków w stacyjce.
    Dodam także, że jestem kompletnie zielony, jeżeli chodzi o elektronikę.

Czy może ktoś mi pomóc, jak się z tym uporać?
  • Poziom 34  
    drevil napisał:
    Dodam także, że jestem kompletnie zielony, jeżeli chodzi o elektronikę.

To jedź do kogoś kto się na tym zna.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    Olokris
    Co Ty za głupoty piszesz
    Olokris napisał:
    może ci się zawieszać elektromagnes

jaki, gdzie on jest
  • Poziom 10  
    Nie, problemu nie ma, kiedy nie ma podpiętego radia.
  • Poziom 34  
    Olokris
    A umiesz czytać ze zrozumieniem
    drevil napisał

[jestem kompletnie zielony, jeżeli chodzi o elektronikę
    a sądzę ze z mechaniki samochodowej też jest zielony

a Ty piszesz głupoty.
  • Poziom 10  
    Okej, dzięki. Przelądając internet i próbując to skonfrontować z sytuacją obecną dochodzę do wniosku, że mogę mieć zamienione kable od podtrzymania pamięci i zasilania przez stacyjkę. Jutro je przemienię ze sobą i zobaczę, jaki będzie efekt.
  • Poziom 43  
    drevil napisał:
    ... jak zgaszę silnik, to po 2 sekundach już go nie odpalę ...
    Nie ma fizycznej możliwości rozładowania akumulatora samochodowego w ciągu paru sekund.