Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kosiarka chińczyk OHV - Brak mocy, gaśnie bez obciążenia.

01 Cze 2013 00:00 8091 4
  • Poziom 8  
    Potrzebny Rycho albo inny kumaty.
    Jakieś z Tesco Elem cholera wie co, wiadomo, że Chińczyk. OHV.
    Niby takie TDTAC46HP5T-C ale ze schematów to mi bardziej pasuje na 1P65F.
    Odpala dopiero jak się pompuje ze kilkanaście razy. Potrafi zdechnąć po 30 sekundach od odpalenia. Mocy to to nie ma żadnej. Mech straszyć można bo o koszeniu nie ma mowy. A niby 5 koni, oczywiście to olewam i zakładam że ma raptem 2. Mimo wszystko, za słaba. Paliwo nowe, leci ostrym siurem z przewodu zdjętego przy gaźniku. Świeca jakaś Torch, wiadomo - da się NGK z zamiennika ale to chyba nie jest źródłem problemu. Gaźnik przedmuchany, umyty. Stało to gówno ze starym paliwem przez zimę no ale to też nie to. Bo jest nowe a gaźnik przedmuchany. Przy szarpaniu ciężko, więc kompresję ma (nie mierzyłem, jakoś nie zwykłem na działkę wozić takich sprzętów).
    Jak się reguluje gaźniki w takich sprzętach? Jest jedna śruba mosiężna i druga plastykowa, przy tym regulatorze obciążenia, ze sprężynką, że nawet komar by ją wygiął. Pływak ma tam jakąś regulację? (bo ja nie zauważyłem).
    Jakie luzy w tym ustawić na zaworach? To ma raptem rok i w sumie niczego jeszcze nie skosiło konkretnie.
    Pomóżcie :D
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Wykręcałeś tą dysze w środku gaźnika? Tam tkwi najprędzej problem, wykręć, wyjmij rurkę rozpylacza, wyczyść dysze i rozpylacz, złóż i odpal.
    Zawory ssący 0,15 , wydech 0,2 mm. Przy ustawieniu tłoka 5 mm za gmp, przy obu zaworach zamkniętych, czyli pozycja zapłonowa.
    A nóż nie jest luźny?
    Do dźwigni regulatora odśrodkowego powinna być uczepiona sprężynka, w dolnej jego części, odginając blaszkę przy tej sprężynce zwiększysz i zmniejszysz obroty silnika.
  • Poziom 8  
    Dyszy nie wykręcałem ale jest drożna. Przedmuchałem, myłem, ma przelot bo widać pod światło. W sumie to po tym czyszczeniu gaźnika sporo się poprawiło ale moim zdaniem to i tak za słabe jak na silnik 139 ccm. Sprężynka od regulatora jest założona i wygląda na to, że nawet to ustrojstwo działa. Jaką przerwę dać na świecy? Bo coś w te katalogowe 0,8 mm nie wierzę, chyba lepiej mniejszą? BPR6ES chyba będzie dobra? Od czego są te śrubki na gaźniku? No i koniecznie luz zaworowy muszę sprawdzić. Z czego te silniki kopiowane? Dobrze myślę, że to wzorowane na Honda?
    Dzięki za pomoc, szacunek.
    P.S. Nóż luzu nie ma, przynajmniej jakiegoś nadmiernego, wyczuwalnego ręką. Chodzi Ci o samo mocowanie noża czy masz na myśli nadmierny luz wału? To taki dziad, po rysunkach identyczny.
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Pod czarną śrubą jest wciskana plastikowa dysza, po wykręceniu czarnej śruby zderzakowej (ustala niskie obroty) można podważyć śrubokrętem tą dysze, wyczyścić kanały w gaźniku poprzez przedmuchanie, w tej dyszy ja osobiście przebijam ją drucikiem od linki plecionej bo nie widać jej drożności, składasz i ma działać.
    Druga śruba mosiężna jest od składu mieszanki.
  • Poziom 8  
    Da się to tanim kosztem przerobić na manualne sterowanie przepustnicą? Czy koniecznie inny gaźnik, linka, manetka?
    Luzy ok, mocy mało, potrafi zdychać bez powodu. Świeca podmieniona, wprawdzie używka ale w pełni sprawna, szczelina 0,6. Progres jest, bo teraz to badziewie wystarczy "pompnąć" 3 razy i odpala. No nic, powoli się przyzwyczajam do faktu, że to taki szajs;)
    Jeszcze raz wyjmę gaźnik, myślałem że mówisz o dyszy z komory pływakowej. Śrub regulacyjnych nie ruszałem. Zgodnie z zasadą, jak czegoś nie wiesz to nie dotykaj.
    Pozdrawiam, dzięki za pomoc.