Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stihl MS 230 - Regulacja gaźnika po wymianie pierścieni

04 Jul 2013 17:56 9258 11
  • #1
    User removed account
    User removed account  
  • #2
    1234
    Level 23  
    1. Czemu pierścienie były wymienione.
    2.i co więcej.
    2.Wymień membrany w gaźniku. niekonieczne
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    1234
    Level 23  
    Jeżeli oryginał to normalnie, gaźnik o ile sprawny, mieszanka 1 : 40
    Jeżeli podróba to zdławienie do 10-9tys przez pierwsze 5l paliwa na mieszance 1 : 40 na H wolne jak kto woli.
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    hajduk92
    Level 9  
    Wybaczcie za odkop ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat, który staram się rozwiązać. Otóż w moim przypadku (Stihl 023) te dwie śrubki L i H mają różne długości. Problem polega na tym, że teraz nie pamiętam, która gdzie miała iść. Macie jakieś informacje na ten temat. Gdzie ma być ta dłuższa a gdzie krótsza?
  • #9
    User removed account
    Level 1  
  • #10
    hevet2
    Level 31  
    Grzegorz511 wrote:
    Spotkałem się z wyrazeniem "czwórkowanie" silnika, chodzi o regulację gaźnika.
    Czy może ktoś przybliżyć temat?
    Mam ms 251, chciałbym ją mieć jeszcze długo, dlatego regulacja gaźnika to sprawa bardzo ważna.
    Pozdrawiam ;-)

    Skoro chcesz mieć ją jeszcze długo to nie dotykaj gaźnika.
  • #11
    User removed account
    Level 1  
  • #12
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Grzegorz511 wrote:
    Spotkałem się z wyrazeniem "czwórkowanie" silnika, chodzi o regulację gaźnika.
    Czy może ktoś przybliżyć temat?
    Grzegorz511 wrote:
    Wyregulować gaźnik potrafię.
    Raczej nie.
    Zamykam.