Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat b5 1.9 tdi 110 KM niedomagania turbiny i brak mocy

mechanik57 09 Paź 2013 19:46 52956 31
  • #1 09 Paź 2013 19:46
    mechanik57
    Poziom 6  

    W moim pasacie problem jest taki że sztanga sterująca turbiną działa tylko do połowy ,podmieniałem turbinę zawór sterujący turbiną , wszystkie wężyki nowe i w dalszym ciągu to samo samochód się nie zbiera i jest mułowaty.Mechanik stwierdził że może to być przepływomierz powietrza więc wymieniłem na nowy i nie ma żadnych zmian nie mam pojęcia co dalej robić, panowie mechanicy i dobrzy ludzie pomóżcie co z tym fantem zrobić za co z góry bardzo dziękuję.

    5 29
  • Relpol
  • Relpol
  • #3 10 Paź 2013 10:55
    wiesiek3d
    Poziom 29  

    Zatarte kierownice w turbinie, jedź do fachowca.

    0
  • #4 10 Paź 2013 19:10
    1710124
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 11 Paź 2013 22:18
    mechanik57
    Poziom 6  

    Dodam do tematu jeszcze problem o który mi chodzi a mianowicie to że sztangę gruszka wciąga tylko do połowy,natomiast po podłączeniu wężyka prosto z pompy wacum sztanga idzie w górę.

    3
  • #6 11 Paź 2013 22:18
    1710124
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 11 Paź 2013 22:27
    mechanik57
    Poziom 6  

    Tak pracuje w całym i to bardzo płynnie

    Dodano po 7 [minuty]:

    Nie napisałem jeszcze chyba wszystkiego że jest to pasat B51.9 tdi 110 KM afn automatyk.

    2
  • #8 11 Paź 2013 22:36
    1710124
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 11 Paź 2013 22:36
    mechanik57
    Poziom 6  

    Wielkie dzięki browaros że zechciałeś mi coś pomóc jutro będę kombinował i wieczorem odpiszę czy się coś zmieniło

    2
  • #10 11 Paź 2013 22:39
    1710124
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 12 Paź 2013 20:04
    mechanik57
    Poziom 6  

    Dzisiaj wolna sobota więc posprawdzałem wszystkie wężyki i jest wszystko na swoim miejscu według schematu który mi podałeś a więc sytuacja nadal jest taka sama,ale zmierzyłem napięcie wtyki od zaworu turbiny i wynosi ponad 6 wolt a po podłączeniu 12 V sztanga pracuje na całym zakresie, a więc w czym problem nie wiem może coś z elektryką czy elektroniką.

    0
  • #12 12 Paź 2013 20:17
    1710124
    Użytkownik usunął konto  
  • #13 12 Paź 2013 20:43
    mechanik57
    Poziom 6  

    Podłączyłem bezpośrednio i sztanga skacze jak należy przeczyszczałem też zawór n75 i może coś tam troszeczkę jest lepiej ale bardzo mało, po niedzieli kupię jeszcze nowy zaworek n75 i zobaczę co będzie dalej się działo no i oczywiście odpiszę co i jak ale na pewno będę jeszcze pytał o inne rzeczy.Za dotychczasową poradę baaardzo dziękuję i życzę miłego wieczoru.

    2
  • #15 12 Paź 2013 21:54
    1710124
    Użytkownik usunął konto  
  • #16 12 Paź 2013 22:02
    T5
    Admin grupy Samochody

    W temacie masz passat 110KM to pokaż mi SDI. Pokażesz i masz wszystkie moje punkty,nie pokażesz bo za tępy jesteś.

    -3
  • #17 12 Paź 2013 22:13
    1710124
    Użytkownik usunął konto  
  • #19 12 Paź 2013 22:19
    1710124
    Użytkownik usunął konto  
  • #21 12 Paź 2013 22:44
    xyzzyx
    Poziom 11  

    Tu o czyszczeniu N75: http://www.toledoclubpolska.pl/printview.php?...start=10&sid=2cbdb4bb439c1c146e9efea7a6179211 W wielu miejscach piszą użytkownicy że dla sprawdzenia działania, można te dwa zaworki zamieniać miejscami. Cytat{Zawor N18 to "blizniak" N75, nie bez powodu zamienia sie je w celu sprawdzenia N75, z tego co pamietam to roznica jest tylko w mniejszej wytrzymalosci N18} , niema więc chyba o co się spierać lecz spróbować. O czyszceniu bardziej "obrazowo": http://majsterek-debesciak.pl/filmy.php?action=film&id=13

    2
  • #22 12 Paź 2013 23:01
    1710124
    Użytkownik usunął konto  
  • #24 14 Paź 2013 20:59
    1710124
    Użytkownik usunął konto  
  • #25 14 Paź 2013 21:30
    T5
    Admin grupy Samochody

    browaros27 napisał:
    Moje pytanie brzmi czy próbowałeś podmienić w jakimś aucie te zaworki ??
    Nie raz i wiesz co.Zawsze auto działo jak należy.
    browaros27 napisał:
    passata 1,9 tdi AFN SYNCRO poszedłem specjalnie jeszcze raz spróbować i klops .
    Chwalisz się? N75 w Passacie było 2 różne rodzaje.Masz stary typ to i nie działa.
    Wiesz jakie są różnice oprócz numeru części?Ja wiem.
    A do autora masz jakiegoś vaga to sprawdź ten zaworek w BS.

    2
  • #26 14 Paź 2013 21:31
    majsster
    Poziom 22  

    Browaros dlaczego swoje emocje wyładowujesz publicznie na forum obrażając ludzi? Masz pasata i udało Ci się go raz naprawić i twierdzisz teraz że jesteś super mechanikiem który tak naprawdę nie wie o czym pisze

    1
  • #27 14 Paź 2013 21:49
    1710124
    Użytkownik usunął konto  
  • #28 14 Paź 2013 21:57
    T5
    Admin grupy Samochody

    brovaros

    T5 napisał:
    Wiesz jakie są różnice oprócz numeru części?
    Zadałem Ci pytanie. I nie ja zacząłem.

    0
  • #29 14 Paź 2013 22:15
    1710124
    Użytkownik usunął konto