Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprinter 906 2007 - Brak wspomagania, glosna pompa

25 Lut 2014 08:41 5880 4
  • Poziom 12  
    Witam
    Kupilem auto w ktorym bylo lub tez nie bylo wcale oleju do wspomagania, zbiorniczek byl pusty, kupilem olej do wspomagania w najblizszym sklepie motoryzacyjnym czerwony bo akurat bylem w trasie i nie mialem innego dostepnego, gosc zapewnial mnie ze bedzie chodzic, wiem ze do mercedesa powinien byc olej zolty, ale myslalem ze dam rade pojezdzic troche zanim to zrobie, no i niestety kicha straszna, auto od zawsze mialo slabe wspomaganie, teraz juz prawie nie ma i do tego jak sie skreca to zaczyna piszczec pasek, jak autem sie troche pojezdzic po miescie to w przedziale 1400-1900 obrotow pompa strasznie buczy, tak strasznie buczy ze na poczatku myslalem ze to most sie posypal,ale jak wejdze ponad 2 tys obr to przestaje buczec.
    Wspomaganie jest tak samo slabe w kazdym przedziale obrotow i nie zaleznie z jaka predkoscia jedziesz, nie szarpie kierownica, na slabej drodze cos stuka z prawej strony, tak jak by koncowka stabilizatora albo sam drazek stabilizatora, na 'reke' nic nie ma luzu, to ze wspomaganie jest tak samo slabe w kazdym zakresie obrotow wykluczalo by pompe, ale pompa jak wyzej napisalem stawia opor przy skrecie co powoduje poslizg paska, do tego buczy i jest cala zarzygana olejem, do tego stopnia ze przeplywomierz pod pompa jest caly w oleju.
    Panowie czy to pompa czy maglownica, czy wszystko na raz?, jak mam sprawdzic maglownice?, maglownica jest sucha nie wyglada jak by cos ja bolalo.
    Prosze o pomoc, auto jezdzi od rana do wieczora i nie moge sobie pozwolic na dluzszy postoj dla tego szukam pompocy w zdiagnozowaniu, moge nagrac filmy, porobic zdjecia, tylko powiedzcie czego i gdzie.
    Dzieki Zbyniu
  • Poziom 20  
    ZObacz czy ci kotłuje płyn w zbiorniku i czy jest gorący jak potrzymasz z 5 minut na 3000obr silnik.
  • Poziom 12  
    Jak odkrece kapselek od zbiorniczka podczas gdy silnik bedzie chodzil, czyli jak kolega opisal sprawdze czy sie nie gotuje, to co to bedzie znaczylo jezeli bedzie sie gotowal I pryskal wszedzie? Bo u mnie napewno wywala plyn zbiorniczkiem poniewaz jest caly zalany od korka.
    Co do sprintera, moj poprzedni 311 cdi 2000 rok chlodnia chodzil do 650 tys I robione byly tylko wymiany plynow olejow itp, po 650 tys km dopiero padlo turbo, po wymianie przejezdzilem jeszcze 100 tys I sprzedalem chodzacego jak szwajcarski zegarek z 750 tys km nakulane I pewnie jezdzi do teraz, na tego co mam teraz mam pelna historie serwisowa I teraz mam przejechane 222 tys mil I dotychczas nic sie w nim nie popsulo od nowosci byl robiony tylko serwis co 25 tys mil I auto caly czas chodzi jak jak trzeba, jedyne co sie popsulo to podkladka pod wtyrskiem nr4 puscila, ale wymienilem samemu wszystkie I kosztowalo mnie to mniej niz paczka fajek, no I teraz ta maglownica, ale to tez postaram sie zrobic samemu, tylko oddam na geometrie do warsztatu I zrobia mi za flaszke, naprawde zlego slowa nie moge powiedziec latam po calej europie I zawsze dojade do celu bez klopotow, przy czym spalanie srednio 8,6 srednio co jest swietne na max dlugiego I wysokiego.
  • Poziom 12  
    Witam, a wie ktos moze jakim olejem ma byc zalany uklad wspomagania?, u mnie jest tylko rozszczelniony zbiorniczek na olej i lapie lewe powietrze