logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Projekt instalacji Elektrycznej. Zadanie projektowe

mariusz9220 07 Mar 2014 16:20 5106 6
  • #1 13379523
    mariusz9220
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Witam,

jestem studentem 2go roku elektrotechniki. Jako zadanie projektowe otrzymałem opracowanie projektu instalacji elektrycznej, alarmowej i odgromowej w budynku jednokondygnacyjnym o powierzchni uzytkowej min. 150m2 z pomieszczeniem na małą gastronomię. Budynek zamieszkały jest przez 5 osób

W zadaniu narzucone mam aby taki projekt przyjąć ze źródeł katalogowych bądź oferty internetowej.

Niestety bardzo trudno jest taki projekt znaleźć. Przeczesałem wiele stron w goglach, jak również kontaktowałem się z firmami projektowymi niestety żadna firma takowego projektu nie posiada.

Zaznaczam, że nie chcę, aby ktoś odwalał za mnie robotę. Zależałoby mi na projekcie samego budynku lub ewentualnie odpowiednimi rzutami. Projekt instlalacji chciałbym wykonać samemu.

Oczywiścię zdaję sobie sprawe, że nie jest to to forum budowlane, jednak jeśli temat jest w złym miejscu to prosze o przeniesienie.

Dziękuję i pozdrawiam
  • #2 13379546
    zbich70
    Poziom 43  
    Ocena: 6568
    mariusz9220 napisał:
    Niestety bardzo trudno jest taki projekt znaleźć. Przeczesałem wiele stron w goglach

Nie żartuj.
    Link
  • #3 13380475
    serwisor
    Poziom 29  
    Ocena: 164
    zbich70 podejrzewam, że mariusz9220 poszukuje elektronicznej wersji projektu do edycji, czyli CAD-owskiego pliku szuka.
  • #4 13380597
    mariusz9220
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Cytat:
    Nie żartuj.
    Link

Kolego zbich70: Link który podesłałeś sprawdziłem w pierwszej kolejości, niestety nie jest to to czego szukam. Gdyby chodziło o projekt dowolnego domku, nie byłoby tematu. Tutaj jednak mam narzucone pewne wymagania.

Cytat: