logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pralka Polar PDG 585C nie wiruje i buczy po wymianie kondensatora 16 na 20

PRYMI 11 Kwi 2005 18:49 2388 18
REKLAMA
  • #1 1396321
    PRYMI
    Poziom 12  
    Ocena: 4
    Po wymianie kondensatorów pralka nie wiruje i nie wylewa wody. Zamiast wirować głośno buczy i bardzo wolno kręci bębnem. Czy to znaczy ze poleciał silnik? a może kondensator rozruchowy jest za duży bo nie mieli innego. Orginalnie była 16 a teraz założyłem 20.
    Proszę o pomoc, na pralka nie znam się za dobrze :):)

Pozdrawiam
    PRYMI
  • REKLAMA
  • #2 1396370
    zayzayer
    Specjalista AGD
    Ocena: 757
    To prędzej programator się pali. Powąchaj go. Kondensator swoją drogą za mocny, ale to nie on go wyhajcował.
  • #3 1396418
    Topolski Mirosław
    Moderator Elektrotechnika
    Ocena: 1620
    witam
    Sprawdż kostkę przy silniku,wypnij ją i zobacz czy niema nadpaleń jeśli jest wypalona to wypnij po kolei przewody i połącz je ze sobą tak jak były połączone w kostce .Rób to uważnie aby nie pomylić przewodów,oczywiści zaizoluj je.Gdyby kostka była dobra patrz post kol.zayzayera.Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #4 1397023
    Paw_el

Specjalista AGD
    Ocena: 1551
    Witam.
    Obejrzyj dobrze programator przy stykach 1H-1B, 9H-9B, jeśli są nadpalenia to kwalifikuje się do wymiany.
    Konto firmowe:
    Naprawa Pralek Automatycznych Zmywarek
    Poznańska 46, Kalisz, 62-800 | Tel.: 62 XXXXXXX (Pokaż)
  • #5 1397757
    PS 663S BIO
    Poziom 31  
    Ocena: 189
    wypalanie się styków w P-124 jest na porządku dziennym, więc koledzy na pewno mają rację
  • #6 1400201
    PRYMI
    Poziom 12  
    Witam,
    Dziękuje za bardzo szybką odpowiedz,