Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus 1.8 TDDI 2000 r. Rozrusznik kręci auto nie pali.

snajper5050 25 Kwi 2014 00:05 15192 18
  • #1 25 Kwi 2014 00:05
    snajper5050
    Poziom 6  

    Witam, mam pewien problem dotyczący foki. Szukałem na forum trochę czytałem ale wciąż nie odnalazłem konkretnej odpowiedzi. Mój problem polega na tym, iż rano po podpięciu akumulatora auto odpaliło normalnie przejechałem około 30 km zaparkowałem zgasiłem silnik i po kilki godzinach niestety już nie odpalił. Kreci rozrusznik kontrolki świecą normalnie auto nie odpali. Po kilku próbach akumulator się rozładował zaświeciła się kontrolka świec żarowych. Po naładowaniu akumulatora oraz sprawdzeniu świec (okazało się, ze jedna spalona) wciąż nie chciał odpalić.
    Przed ta sytuacja miałem kilka problemów z foka. Raz przy probie odpalenia rozrusznik zakrecil trzy razy i natychmiast sie rozladowal akumulator. Rowniez kilka razy zdarzylo mi sie, ze wycieraczki zaczynaly wariowac mimo iz nie byly wlaczone same sie uruchamialy dopoki nie przekrecilem kluczyka. Ogolnie problemy z zamkiem centralnym ale to przypadlosc tych aut. Dochodzac do sedna sprawy czy takie objawy moga miec cos wspolnego z zaistniala sytuacja jak rowniez czy moga pomoc w szukaniu awarii, dodam rowniez ze akumulator potrafil sie rozladowac kilka chwil po wylaczeniu silnika dlatego tez klemy byly rozlaczane za kazdym postojem. Przeszukujac forum dowiedzialem sie kilku rzeczy poczawszy od immo przez stacyjke, kabel masowy, pompe w baku jak i pompowtryski. Mysle rowiez nad podpieciem autka pod komputer ale czy bez mozliwosci odpalenia ma to jakis sens. Nie mam pojecia od czego tak naprawde zaczac, a moze ktos mial bardzo zblizona sytuacje do mojej. Bardzo prosil bym o pomoc bo jak to mowia "jestem w d***e" :)

    1 18
  • #2 25 Kwi 2014 00:39
    2419582
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 25 Kwi 2014 00:42
    snajper5050
    Poziom 6  

    paliło odrazu zakrecilo z1.5 razy i palilo

    2
  • #4 25 Kwi 2014 00:47
    2419582
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 25 Kwi 2014 00:51
    snajper5050
    Poziom 6  

    wlasnie ze nie dochodzi paliwo odlaczalem wąz od filtra i jest pusty ale podlanczalem banke omijając filtr paliwa i paliwo pompa przy silniki ciagnie

    2
  • #6 25 Kwi 2014 00:53
    2419582
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 25 Kwi 2014 01:04
    snajper5050
    Poziom 6  

    chyba nie cagnie bo nawet nie sika po odlaczeniu wezy z filtra

    Dodano po 50 [sekundy]:

    mowie o pompce z baku

    0
  • #8 25 Kwi 2014 01:06
    2419582
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 25 Kwi 2014 01:07
    snajper5050
    Poziom 6  

    zobaczę podepnę i bd wiadomo jak pomoze to dam znac dzieki za pomoc

    1
  • #10 25 Kwi 2014 01:11
    2419582
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 25 Kwi 2014 05:13
    niuniu36

    Poziom 27  

    Ale głupoty piszecie gdzie tam jest pompa w baku.

    1
  • #12 25 Kwi 2014 10:54
    kortyleski
    Poziom 41  

    Adrianc c416 napisał:
    bo przy samym kreceniu na rozruszniku sprawdzi czy paliwo z baku idzie


    Wyjaśnij mi to twierdzenie

    Adrianc c416 napisał:
    wystarczy zdjac wąż z filtra i w tym czasie krecic i powinna pompka z baku pobierac


    Jak już wspomniano to auto nie posiada pompy wstępnej.

    Adrianc c416 napisał:

    Czesto tez regulator cisnienia w pompie glownej siada


    A gdzie on tam jest? pokaż paluszkiem.

    Piszesz bzdury wprowadzając ludzi w błąd, może lepiej przerzucić się na facebooka?


    snajper5050 napisał:
    Nie mam pojecia od czego tak naprawde zaczac



    I tu włłaśnie jest sedno. Zacząć powinieneś od zaopatrzenia się w linkę holowniczą i poszukania kumatego elektromechanika w okolicy. To jedyne sensowne rozwiązanie

    0
  • #13 25 Kwi 2014 11:02
    andrzej20001
    Poziom 43  

    Dwóch lamerów sieje bzdury. Żal.

    0
  • #14 25 Kwi 2014 22:56
    snajper5050
    Poziom 6  

    A od czego baranie jest forum piszesz zeby sie dowiedziec a ty lamerze piszesz bzdury bo nie potrafisz napisac cos sensownego tylko jechac po ludziach jestes dzieciakiem

    Dodano po 7 [minuty]:

    Widze ze nikt nie pomógl tylko krytyka zenada polska

    Dodano po 2 [minuty]:

    andrzej20001 a ty moze cos napiszesz w tym temacie a nie potrafisz skrytykowac czyjesz wypowiedzi czekam na twoj ruch w tym temace mechaniku z wyciagnieta reka po kase po zrobionej fuszerce

    Dodano po 1 [minuty]:

    kortyleski jak taki jestes madry to napisz jakas sugestie w tym temacie nastepny pewnie mechanik od fuszerki

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Blokada pisania 30 dni! Czas na ochłoniecie i przeproszenie Kolegów! Dodatkowo zalecam zapoznanie się z regulaminem!

    2
  • #15 26 Kwi 2014 00:48
    bodzio012
    Poziom 32  

    Nie potrzebnie się unosisz, przyślij sterownik pompy a auto odpali

    1
  • #16 26 Kwi 2014 08:30
    andrzej20001
    Poziom 43  

    Ja napiszę w tym temacie że trzeba dać zarobić fachowcowi bo po tych bzdurach które czytałem to nic dobrego nie wróżę temu autu .

    0
  • #17 26 Kwi 2014 23:11
    snajper5050
    Poziom 6  

    Myslalem ze na tym forum cos sie dowiem ale widze ze nie Wiecie co moj brat dzis probowal odpalic auto i co zauwazyl po kreceniu rozrusznikiem jakas chwile i odkrecil korek od baku i mowil z baku syknelo powietrze i to bylo wyraznie slychac jak syknelo i pyt czy jest mozliwe ze zatkalo rurke paliwa doprowadzajaca do fitra skoro powietrze ucieklo z baku

    0
  • #18 26 Kwi 2014 23:24
    diodabg
    Poziom 29  

    snajper5050 napisał:
    kortyleski jak taki jestes madry to napisz jakas sugestie w tym temacie

    Spokojnie kolego pomożemy ci prowadząc cie za rączkę w naprawie twojego auta :-)
    snajper5050 napisał:
    pyt czy jest mozliwe ze zatkalo rurke paliwa doprowadzajaca do fitra
    Tak jest to możliwe ale trzeba to sprawdzić bo może jest ok.
    Wez sciągnij rurke z filtra paliwa i wsadz w usta i pociągnij - odpisz cze się napiłeś ropy a podamy ci następną wskazówke ;)

    0
  • #19 27 Kwi 2014 08:09
    arbobo
    Poziom 15  

    A może standartowo po prostu uszkodzony sterownik pompy (tranzystor), lub czujnik obrotów wałka pompy. Są to najczęstsze usterki.

    2