logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Stacja lutownicza CT 933 - Gdzie kupić zamienną grzałkę ceramiczną?

jerzy19633 08 Maj 2014 22:28 1728 4
REKLAMA
  • #1 13583339
    jerzy19633
    Poziom 2  
    Witam wszystkich,
    jestem nowy i jestem absolutnym amatorem, do tej pory czytałem forum i czerpałem bezkarnie wiedzę ale dopadł mnie problem, na który nie odpowiedziała "szukajka". Proszę o wyrozumiałość, ze swojej strony będę się maksymalnie starał. Niedawno kupiłem stację lutowniczą ct 933, i zaraz przepaliła mi się grzałka, nie ma reklamacji, no bo grzałka ma prawo się przepalić. OK, nie dyskutuję ale chciałbym kupić grzałką na wymianę i tu już nie jest OK. Firma nie ma tych grzałek w ofercie, nie wie kiedy będą i nie wie jakie pasują do stacji, którą mi sprzedali. Chciałem kupić całą kolbę, bo wygląda podobnie (identycznie, tylko ma wtyczkę na końcu kabla) ale Pan odpisał, że nie pasuje. Nie mogę zamieszczać linków ale chyba każdy sobie poradzi. Jestem amatorem i nie znam się na tym ale może któryś z kolegów doradzi, czy wywalić na złom, czy może uda się zorganizować jakiś zamiennik. Grzałka jest ceramiczna z termoparą, średnica 3mm, długość 70 mm, wystają dwa długie i dwa krótkie kabelki. Może zaryzykować i kupić tą kolbę, może w niej będzie odpowiednia grzałka? Sorry za długi opis, będę wdzięczny za każdą radę. Zdaję sobie sprawę, że ta stacja to wynalazek ale na moje potrzeby wystarczy, pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 13583634
    yogi009
    Poziom 43  
    Ocena: 2650
    Zapytaj może w diolut.pl (to nie są moi znajomi), może mają, a może wiedzą kto ma...
  • REKLAMA
  • #3 13583740
    jerzy19633
    Poziom 2  
    Dzięki za podpowiedź, dam zmać o wynikach poszukiwań, może komuś się przyda. A pierwsza refleksja - nie kupować taniochy, było fajnie jak działało.
  • REKLAMA
  • #4 13650367
    jerzy19633
    Poziom 2  
    Witam ponownie,