logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pralka Candy CB 86 T nie wiruje - możliwe przyczyny i koszty naprawy

mankowski 19 Kwi 2005 15:42 8472 8
REKLAMA
  • #1 1419154
    mankowski
    Poziom 2  
    Ocena: 2
    Pralka ma niecałe około 2 lat a już zaczęły się problemy. Jestem laikiem, ale piszę żeby się dowiedzieć ile to może kosztować i co to może być. Usterka wygląda tak: Wkładam pranie załączam wszystko ok, pralka pierze, bierze odpowiednią ilośc proszku itd, jednak nie wywirowuje prania. Gdy wyciągam pranie jest ciężkie i mokre. Próbowałem odkręcać ten korek na dole żeby przeczyścic, jednak zaczęła lecieć woda, więc zrezygnowałem. Wspomne jeszcze że pralka juz po roku sie coś psuła bo woda leciała spod szufladki z proszkiem, ale przepchałem tam jakimś drucikiem i było ok. Aż do teraz. Co to jest ?? Pompka, programator, może wystarczy coś wyczyścić lub wyregulować. Prosze o pomoc .... :((
  • REKLAMA
  • #2 1419361
    markis
    Poziom 15  
    Ocena: 47
    Czy wypompowuje do końca wodę z bębna? Jeżeli nie, to nie będzie wirować. Zacznij więc od przeczyszczenia filtra ("korek na dole"), bo to najprostsze.
  • REKLAMA
  • #3 1419537
    emoemo
    Poziom 15  
    Ocena: 101
    Zgadzam sie moze być pompa mogło sie cos dostać doniej jakeś monety lub inne zeczy nie spuści sie woda to niebedzie wirowania
  • #4 1419896
    mankowski
    Poziom 2  
    W bębnie nie ma wody !! Jak spuszcze wodę to zobacze czy coś da
  • REKLAMA
  • #5 1420831
    Topolski Mirosław
    Moderator Elektrotechnika
    Ocena: 1605
    Witam
    Sprawdż czy hydrostat przełącza dmuchając w weżyk,przy okazji możesz go przeczyścić(oczywiście chodzi o wężyk).Pozdrawiam.
  • #6 1421203
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #7 1424030
    gazrys
    Poziom 12  
    Ocena: 6