Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW PASSAT B6 KODOWANIE LICZNIKA OIL SENSOR WORKSHOP I KLIMATYZACJA

Rafałł 16 Cze 2014 22:53 4191 3
  • #1 16 Cze 2014 22:53
    Rafałł
    Poziom 10  

    Witam serdecznie, mam problem z kodowaniem zegarow(sorki za brak polskich znakow win ANG) w VW Passat B6 2.0Tdi sedan 2007rok silnik bmp.

    Pokazal mi sie nieszczesny komunikat: OIL SENSOR WORSHOP
    po wymianie czujnika brak rezultatu i wspolnie z kumplem po probach na mierniku i vas 5054a doszlismy do wniosku ze uszkodzona jest wiazka... Nie moge namierzyc punktu z uszkodzeniem, chcialem wiec przekodowac licznik moj kod to 105 z danych z vasa oraz wiki ross tech kropka de, znalazlem schematy kodowania dla ostatnich czterech znakow:

    mnbvc gdzie:
    c-zawsze 5(dane z vas)
    v-oznaczenie silnik 0 dla silnikow 4 cylindrowych
    b-oznaczenie kraju 1 dla europy
    n-wyposazenie dodatkowe (czujniki klockow itp)
    m- ross tech podaje zawsze 0
    natomiast ja metoda prob i bledow dla wartosci jeden uaktywnilem czujnik zapietych pasow,


    vas podaje ze mozliwa liczba cyfr w kodzie to 7-8 nie pamietam nie chce sklamac

    przekopujac rozne fora passata, vw, sharana, golfa,elektroda
    znalazlem ze mozna zmienic to ustawiajac okres przegladow z long life na staly okres probowalem zmienialem region w kodzie na usa kanada ponoc auta na tamten rynek nie mialy tych czujnikow(zrodlo wyzej wymienione fora) ale nie dalo to efektow. Wiem ze jest to wykonalne bo ludzie zapewniaja ze da sie natomiast nie chca podzielic sie ta wiedza siedzac w fotelu i sie cieszac:(( Rece mi opadaja juz 4 razy zdejmowalem zderzak z przodu lampy i nie moge znalesc uszkodzonego przewodu a blad to czujnik g266 przerwa, zwarcie,
    Podobny problem mam z czujnikiem wysokiego cinienia klimatyzacji:( na trzech pinach powinno byc:
    1-masa
    2-sygnal
    3-plus
    u mnie na wszystkich jest masa
    auto bylo uderzone z przodu zbita lampa pekniety zderzak oderwany blotnik dlatego tam szukalem usterki ale nie znalazlem.

    Prosilbym o pomoc uzytkownikow forum w postaci wzoru kodowania badz kogos kto by mi pomogl wygenerowac wlasciwy kod aby dezaktywowac ten czujnik,
    bardzo bylbym tez wdzieczny za schematy instalacji elektrycznej tego auta ktore kostki gdzie szukac, ciezko jest mi namierzyc te uszkodzenia przewodow kazda wskazowka jest dla mnie na wage zlota i prosze mi wierzyc zanim zalozylem temat cztery dni calymi wieczorami po pracy szukalem wskazowek czytajac rozne fora dla niedowiarkow moge wkleic kopie mojej historii przegladarki, dzis opadly mi rece i po tygodniu nieudanych prob zglaszam sie z prosba do kolegow z forum. PROSZE:(

  • #3 16 Cze 2014 23:18
    Rafałł
    Poziom 10  

    Jestes boski powinienem rozwiazac moj problem;) tego wlasnie szukalem, dzis juz pozno ale jutro odpale vasa i postaram sie zrobic wszystko zgodnie z instrukcja;) jutro popoludniu dam odpowiedz czy sie udalo na chwile obecna dziekuje slicznie;)))))


    p.s. kopalem pod nie tymi haslami;P

  • #4 17 Cze 2014 21:03
    Rafałł
    Poziom 10  

    Witam slicznie;) podpielem dzis komputer 5 minut usterka zniknela;)) Wielki szacun dla falubaz1 !!!

    a nawiasem mowiac mieszkalem w zg 4 lata i juz mi sie przypomnialo za co kochalem to miasto za wspanialych ludzi!:)

    Dodano po 5 [godziny] 13 [minuty]:

    z klimatyzacja tez sie uporalem znalazlem schemat elektryczny umieszcze dla zainteresowanych byla przerwa na plusie, ale juz wszystko gra;)

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME