Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Szafy Rack
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A3 8P - Problem z silnikiem 1.9TDI BKC nierówna praca podczas jazdy ?

15 Sie 2014 14:12 4203 19
  • Poziom 15  
    Witam pojawił się problem z moim A3 na co dzień wszystko jest w porządku auto jeździ bardzo dobrze silnik nie kopci, obroty są idealne itp..
    Jednak co jakiś czas (bardzo rzadko) gdy auto jedzie w momencie wciśnięcia gazu silnik zaczyna nierówno pracować, przy wciśnięciu pedału gazu silnik zaczyna sie dusić i brakuje mu mocy pracuje jakby na 3 cylindry.

    Wystarczy zgasić silnik i po ponownym odpaleniu wszystko jest dobrze , miałem jechać z tym do mechanika ale problem występuje na tyle rzadko że nie jestem w stanie pokazać mu w czym problem..


    Może ktoś na forum spotkał się z takim przypadkiem ?
    Mam dostęp do kabla VCDS jednak nigdy nie robiłem jeszcze logów itp..
  • Szafy Rack
  • Poziom 34  
    To jak masz kabel to dawaj,tam wszystko pisze.A w internecie jest najwięcej informacji na temat vaga biorac pod uwagę inne marki.
  • Szafy Rack
  • Poziom 20  
    listwa zasilająca pompki ta w głowicy
  • Poziom 15  
    jarciu_11 napisał:
    listwa zasilająca pompki ta w głowicy


    Możesz rozwinąć co z nią ? Co sprawdzić będę wdzięczny za pomoc
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    Panowie wolnego,facet ma VCDS,niech podiagnozuje to auto i dopiero niech kontynuuje temat.
    Ponadto jak jest awaria listwy w głowicy to zawsze sterownik zapisze awarie danego wtryskiwacza na którym wystepuje przerwa.

    patnet napisał:
    Możesz rozwinąć co z nią ?


    A nic,nawet jak będzie wlanieta i z pozycji miernika będzie ok to i tak jest do wyrzucenia.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Elektryczna oczywiście . Kolega jokerro ma racje trzeba sie podpiąć . Ja napisałem co przypuszczam po obiawach mogę się oczywiście mylić.
  • Moderator Samochody
    Po podłączeniu auta pod tester wynika z opisu, że są dwie opcje:

    1 Granica regulacji iglicy pompowtryskiwacza przekroczona.
    (wtryski do wymiany naprawy) bardzo prawdopodobne


    2 obwód pompowtryskiwacza usterka elektryczna w obwodzie.
    ( tu sprawa prosta, wystarczy docisnąć konektory we wtyczkach pompowtryskiwaczy w głowicy,)
  • Poziom 15  
    Jeśli chodzi o błędy to nic nie ma, to znaczy znalazł mi jeden błąd ale dotyczący silniczka sterującego klapkami w wentylacji. Innych błędów nie ma.

    Jutro postaram się odpalić VCDS-a i zrobię logi może coś więcej będzie wiadomo
    Może ktoś napiszę jakie bloki sprawdzić ?
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    013 018 023.
  • Poziom 34  
    falubaz1 napisał:
    to jaka tam jest listwa elektryczna czy cisnieniowa bo w moim VCDS-ie nic nie ma na ten temat ?


    Tak patrze na twoj awatar i sie zastanawiam,czy ty grzebiesz cos przy furach czy poprostu taki sobie zrobiłeś.
    A jak grzebiesz i pytasz o takie sprawy to sorry.
  • Moderator Samochody
    jokerro to chyba był sarkazm :)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    falubaz1 napisał:
    :)

    kolego przy twoich objawach przychodzi mi na myśl ew. przetarta wiązka w okolicy skrzyni biegów. Przy tak rzadko występującym objawie możliwe że przewód sterujący zwiera do ... i sporadycznie wyłącza któryś cylinder


    Czy taka przerwa powinna być widoczna w błędach komputera ?
  • Moderator Samochody
    patnet napisał:
    falubaz1 napisał:
    :)

    kolego przy twoich objawach przychodzi mi na myśl ew. przetarta wiązka w okolicy skrzyni biegów. Przy tak rzadko występującym objawie możliwe że przewód sterujący zwiera do ... i sporadycznie wyłącza któryś cylinder


    Czy taka przerwa powinna być widoczna w błędach komputera ?


    Powinno, albo prędzej wypadanie zapłonów.
  • Poziom 34  
    domex32 napisał:
    prędzej wypadanie zapłonów


    Najczesciej
  • Poziom 15  
    Od ostatniego wpisu wszystko było ok niestety dzisiaj podczas jazdy auto zgasło i zasmierdziało spalonymi kablami na tą chwile auto nie odpala , po zeskanowaniu wyskoczyły błędy
    3 Faults Found:
    18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction
    P1666 - 000 - -
    Freeze Frame:
    RPM: 3045 /min
    Torque: 280.0 Nm
    Speed: 75.0 km/h
    Load: 91.0 %
    Voltage: 13.98 V
    Bin. Bits: 00001000
    Temperature: 53.1°C
    (no units): 16.0

    16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
    P0301 - 000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 882 /min
    Torque: 56.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 13.91 V
    Inj. Quantity: 2.96 mg/str
    Temperature: 49.5°C
    (no units): 128.0

    19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
    P3007 - 000 - -
    Freeze Frame:
    RPM: 2394 /min
    Torque: 116.0 Nm
    Speed: 52.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 14.21 V
    Bin. Bits: 00101100
    Idle Stabilization: 0.0°KW
    (no units): 48.0

    Readiness: 1 1 0 0 0
  • Moderator Samochody
    Zobacz jak wygląda pasek rozrządu.
  • Poziom 15  
    domex32 napisał:
    Zobacz jak wygląda pasek rozrządu.

    Auto naprawione , okazało się że silnik nie dostał i wystarczyło wymienić kompletny rozrząd.
    temat do zamknięcia