logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Audi 1.9tdi 74kW - błąd i nierówna praca silnika, sprawdzone filtry

Matii912 30 Mar 2019 22:46 16590 8
REKLAMA
  • #1 17876570
    Matii912
    Poziom 8  
    Ocena: 4
    Witam,Audi po odpaleniu pokazuje błąd i silnik nie równo pracuje.Kiedyś miałem benzynę i tak Mi chodziła jak na 1 cylinder nie paliła.Sprawdziłem filtr paliwa i wtyczkę która jest przy pompie i jest ok.Nie dawno gdy chodziła normalnie to przerwała Mi,ale było ok a na drugi dzień już był problem.Niestety nie znam się a na Mechanika mam czekać 3 tyg.Z góry dzięki za pomoc
  • REKLAMA
  • #2 17876576
    Albertomek
    Poziom 19  
    Ocena: 117
    Jakie Audi, rocznik, kod silnika?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 17876589
    jarysss
    Poziom 16  
    Ocena: 20
    Silnik disel. Odlacz i podlacz kazda z osobna wtyczke cewki z wtrysku. Jezeli nie znajdziesz roznicy w pracy ten wtrysk padl. Dla pewnosci sprawdz napiecie na kostce czy jest, jak jest na 100% wtrysk. Chyba ze brak kompresji na tym cylindrze. Jezeli masz dostep odkrec i uwazaj swiece zarowa tego cylindra i mozesz kompresje sprawdzic. Najlepiej jak znajdziesz ktory cylinder to zamien wtrysk z innym cylindrem i zobaczysz czy na innym chodzi. 99 % wtrysk. sory za pisownie nia mam polskiej klawiatury i polskich znakow komp szefa
  • #4 17876605
    Matii912
    Poziom 8  
    Ocena: 4
    Sprawdzę kolejno odłączając wtyczki.A zasilanie sprawdzę tylko wtedy muszę go odpalić?Niestety kompresji nie sprawdzę nie mam czym...

Dodano po 2 [minuty]:

Audi A4B6 2003r, Nie wiem czy to ma znaczenie ale ma wgraną inną mapę i rzekomo ma około 140k
  • #5 17876627
    Albertomek
    Poziom 19  
    Ocena: 117
    Audi A4B6 2003r, Nie wiem czy to ma znaczenie ale ma wgraną inną mapę i rzekomo ma około 140k[/quote]