Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault master 2.2 dci nie odpala

21 Wrz 2014 11:27 2745 12
  • Poziom 11  
    Od czasu do czasu miewam problem z odpaleniem samochodu. Wygląda to tak, że rozrusznik kręci natomiast silnik nie daje znaków życia. Do odpalenia używam plaku i dalej jest ok., samochód odpala przez kilka miesięcy do następnego razu. Jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedź. Z góry dziękuję za pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 15  
    Zaworek zwrotny trzyma? Jak sprawność wtrysków?
  • Poziom 25  
    Trzeba sprawdzic ciśnienie paliwa na rampie jak nie pali .
  • Poziom 11  
    "rampie" czyli szynie? No tak tylko, że trochę rzadko się to zdarza, a jak już nie odpali to zazwyczaj nie ma czasu na grzebanie. Czyli raczej pozostaje na razie jazda i czekanie na okazję.
  • Poziom 11  
    Witam. Od jakiegoś czasu mam problemy z odpalaniem samochodu (jak w temacie), bardzo prawdopodobną przyczyną jest usterka czujnika położenia wału korbowego, nie mniej jednak wolałbym się upewnić zanim wymienię podaną część. Dlatego chciałem się dowiedzieć ile wynosi rezystancja tego czujnika, z moich pomiarów wyszło 195Ω. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat to proszę o pomoc.

    Moderowany przez tzok:

    Temat scalony z poprzednim.

  • Poziom 35  
    Rezystancja zalezy od temperatury. Wiec twoja rezystancja powinna byc od do. Powiedzmy 200Ω do 1kΩ. Pytanie czy nie ma przerwy na zimno lub jak sie rozgrzeje?

    Wymien dla swietego spokoju.

    A masz jakies inne błedy w pamieci?
  • Poziom 38  
    A tam nie ma przypadkiem czujnika halla?
  • Poziom 11  
    Problem w tym że jedynym błędem jest błąd czujnika przepływu. Samochód zazwyczaj odpala, a jak nie chce odpalić to odpala na plaku, po czym trzeba go zgasić i odpalić na nowo żeby dobrze chodził. Problem ten z odpaleniem występuje raz na jakiś czas. Przed wczoraj znów zaniemówił, a jako że samochód obecnie mi nie jest potrzebny postanowiłem spróbować problem rozwiązać. Jako że mam możliwość podmiany od innego samochodu, chciałem go wyciągnąć tylko, że się zapiekł. Ale próba wyciągnięcia go sprawiła, że coś się ruszyło i samochód odpalił. Co do rodzaju czujnika to jest to raczej czujnik indukcyjny ponieważ ma dwa piny, a czujnik halla prócz wyjścia musi mieć zasilanie.
  • Poziom 22  
    Ja bym jednak poszedl tropem przeplywomierza. Renatka z padniętą przeplywką nie
    za chętnie pali.
  • Poziom 2  
    rafalw22 napisał:
    ile wynosi rezystancja tego czujnika
    750
    rafalw22 napisał:
    to odpala na plaku
    problem z paliwem
  • Poziom 11  
    Zamontowałem nowy czujnik położenia wału korbowego, samochód na razie odpala, nie mniej jednak powyżej 3 tys. nadal go przymula. Zastanawiam się czy nie jest to wina przepływomierza, w sumie problem z przymulaniem się samochodu pojawił się sporo później niż z odpalaniem, co może świadczyć o innym źródle problemu.
  • Poziom 10  
    Podepnę sie pod temat.
    Witam wszystkich i proszę o pompc.

    Miesiąc temu odkupilem Renault master z uszkodzonym silnikiem. Ale zanim silnik zaniemógł 3y miesiące wcześniej pękł pasek rozrząd i robiona była cała głowica. Auto zostało zrobione i jeździło Ok. I tak jak pisałem po dwóch miesiącach nagle podczas jazdy stracił moc, zaczął dymić i coś zaczęło szukać w silniku. Auto zostało holowane do warsztatu który robił remont głowicy. Warsztat odmówił naprawy twierdząc ze to nie ma nic wspólnego z ich naprawą. Zabrałem auto i postanowilem sam sprawdzic co się stało. Zdemontowalem pokrywę rozrządu i wszystko się wyjaśniło. Wałek podtrzymujący dzwigienki był pęknięty w dwóch miejscach (załączę zdjecie) jedna śróba urwana a dwie obok luźne. Po oglądnieciu śrób okazało się ze byly to zwyczajne śróby takie z "Castoramy" o niskiej twardosci. Kupiłem cały wałek z dzwigienkami oraz oryginalnymi srubami i wymieniłem. Poskręcałem wszystko odpowietrzyłem i....... nie odpala. Na PLAKu pali. Pomocy. Dodam, że przed wymianą wałka auto nawet z pęknięciem odpalalo na strzała ale pracowało nierówno i po chwili gasło.
  • Poziom 11  
    Wyżej wymieniony problem związany był z czujnikiem położenia wału korbowego, poza tym samochód mylił przez zawieszającą się geometrię. Wszystko jest już rozwiązane ,temat zamykam.