logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Renault Clio 2 1.9D 1999r 60KM - Pompa wtryskowa nie zasysa paliwa, pusty wężyk.

kobylcik 09 Paź 2014 20:44 3573 5
REKLAMA
  • #1 14028861
    kobylcik
    Poziom 10  
    Ocena: 5
    Witam. Nie mogę znaleźć nigdzie rozwiązania mojego problemu, a jestem studentem (bieda) i na mechanika póki co kasiory brak, więc postanowiłem zasięgnąć rady fachowców z forum.

Posiadam samochód Renault Clio 2 1999r. 1.9 D 60KM. Po tygodniu stania (na dworze) próba odpalenia samochodu skonczyła się tym, że samochód odpalił na 3 sekundy, a następnie zgasł. Później już odpalić się go nie dało. Pod maską jest pompa wtryskowa i odchodzą z niej dwa wężyki - mniej więcej tak to wygląda: [zdjęcie nie jest moje, ale wygląda praktycznie tak samo] http://img2.sprzedajemy.pl/540x405_renault-clio-d-do-16711722.jpg (te dwa żółte wężyki. Jeden idzie do filtra paliwa a następnie do pompy (ten z lewej) a drugi idzie prosto w kierunku baku. W pierwszym jest paliwo, drugi jest pusty (ten po lewo na obrazku). Problem polega na tym, że owa pompa nie zasysa żadnego paliwa. Nie jest to problem z elektroniką, gdyż dzisiaj odwiedził mnie znajomy elektromechanik i powiedział, że wszystko jest dobrze. Czy któryś z forumowiczów spotkał się już z podobnym problemem i może jest mi w stanie jakoś pomóc? Z góry dziękuję.

@down
    właśnie wiem, że powinna mieć gruche, ale u mnie jej nie ma, ktoś sobie ją po prostu wyciągnął... :/ w sobote przywiezie mi mechanik tą gruche to podłącze i sprawdze.
  • REKLAMA
  • #2 14028885
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  
    Ocena: 6392
    Clijówka ma gruche więc podpompuj aż stwardnieje i wtedy pal.
    Grucha jest obok filtra paliwa.
  • REKLAMA
  • #3 14032201
    baton.e30
    Poziom 24  
    Ocena: 380