Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Amplituner Pioneer VSX609 RDS i kino domowe JBL

balicki1986 12 Paź 2014 18:24 999 9
  • #1 12 Paź 2014 18:24
    balicki1986
    Poziom 5  

Witam jestem kompletnie zielony w tym temacie i nie mam zielonego pojęcia jak podłączyć to wszystko żeby odpowiednio grało. Próbowałem już kilka razy i wszystko na nic. Posiadam cały zestaw głośnikówi całe okablowanie... Jesli ktoś byłby wstanie pomóc byłbym bardzo wdzieczny, sprzęt dostałem dlatego też mam takie problemy... w załączniku dodaje zdjęcie na którym widać wejscia i wyjscia sprzętu... Pozdrawiam

0 9
  • #2 12 Paź 2014 23:38
    SERVICE-AV
    Poziom 39  

CD podłączasz przewodami RCA (cinch) do wejść CD IN amplitunera.Lub przewodem coaxialnym do DIGITAL IN COAX .
    Dalej wyprowadzasz sygnał do SW z gniazda SUBWOOFER PREOUT i wpinasz pod którekolwiek wejście LINE LEVEL INPUT JBLa.
    Kolumny podłączasz normalnie pod FRONT SP A ,CENTER , SURROUND Pioneera .

0
  • #3 13 Paź 2014 17:11
    balicki1986
    Poziom 5  

Co do cd to akurat wiedzialem, chodzilo mi konkretnie o wszystkie glosniki :) a czy w pioneerze musze musze ustawic jakies konkretne ustawienia zeby to wszystko gralo ?

0
  • #4 13 Paź 2014 19:06
    SERVICE-AV
    Poziom 39  

W amplitunerze musi być załączony SW w menu, instrukcja obsługi i znajdziesz resztę :)
    Głośniki zagrają bezpośrednio z ampli.

0
  • #5 13 Paź 2014 19:32
    balicki1986
    Poziom 5  

A co konkretnie ten skrot oznacza ? Kurde nie mam instrukcji do tego a klawiszy troche jest :/

0
  • #6 13 Paź 2014 19:33
    SERVICE-AV
    Poziom 39  

SUBWOOFER :)
    wujek google pomoże znaleźć manual

0
  • #7 13 Paź 2014 19:46
    balicki1986
    Poziom 5