logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak ustawić DMX512 UNILYTE i Par56 LED do płynnej zmiany kolorów?

askew 27 Paź 2014 11:44 2859 7
REKLAMA
  • #1 14077963
    askew
    Poziom 12  
    Ocena: 3
    Witam.

Posiadam sterownik DMX512 firmy UNILYTE i 6 reflektorów Flash Par56 Slim LED.

Reflektory RGBW (7 kanałów DMX).

Niestety od samego początku mam problem i niestety jestem zielony w temacie.

Chciałbym podłączyć wszystkie 6 sztuk i ustawić je aby zmieniały kolory na przemian bardzo płynnie i nie za szybko.

Chodzi mi głownie o to, co mam zrobić na sterowniku, aby reflektory zmieniały barwy automatycznie przechodząc płynnie z jednego koloru na drugi, wszystkie na raz ale każdy w innym kolorze z osobna.

Podłączyłem wszystkie 6 sztuk pod sterownik, zaadresowane od 1 i każdy następny o 7 pozycji dalej.

Niestety mam problem z ogarnięciem wszystkiego.

Bardzo proszę o krótki opis.

Szukałem takiego opisu w internecie ale niestety są bardzo długie i szczegółowe a mnie chodzi o szybką instrukcję dla laika.

Z góry dzięki.

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 14081519
    adambyw
    Moderator Akustyka
    Ocena: 829
    Zmiana ta zależy od sterownika a nie od lamp, więc je możesz zostawić w spokoju tak jak są.
    Podaj dokładny model sterownika. Przykładowo w Unilyte console 24 służy do tego suwak FADE.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 14083657
    adambyw
    Moderator Akustyka
    Ocena: 829
    Bieda bo producent nie daje ani zdjęć w dużej rozdzielczości ani nie udostępnia instrukcji obsługi.
    Ten sterownik jest chyba taki sam jak Eurolite DMX Operator i w instrukcji piszą że do tego służą dwa suwaki po prawej.
  • #5 14381346
    maciek_sl
    Poziom 14  
    Poprostu musisz pary ustawić po koleji 1 następnie 17 później 33 i tak dalej i wtedy 1 fixture masz 1 led drugi drugi i tak dalej inaczej będzie tak ze będziesz miał na 1 fixture 2 pary