Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wsad skoda octavia tdi asv

damian160 19 Lis 2014 21:59 1047 6
  • #1 19 Lis 2014 21:59
    damian160
    Poziom 9  

    Witam! Niedawno zakupiłem samochód skoda octavia z silnikiem 1.9 tdi asv. Spory zapas mocy objeżdża bore z silnikiem asz. Co najbardziej mnie obawia to samochód posiada seryjne podzespoły. Zgrałem mapę czy mógłby ktoś ocenić czy to jest dobrze zrobione? Boję się że cała ta mapa jest wymysłem jakiegoś domorosłego "Tunera".

    0 6
  • #2 19 Lis 2014 23:51
    rh.rally
    Poziom 18  

    Tragedii nie ma, ale jest się czego przyczepić :) Jeśli bardzo znacząco objeżdżasz tą Borę, to pewnie jej coś dolega. Jak chcesz, odezwij się na priv napiszę Ci dlaczego jest się do czego przyczepić i co do ewentualnej poprawy.

    0
  • #3 20 Lis 2014 22:21
    QaDo
    Poziom 19  

    Hmm słabo.
    Dla czego ?

    Bo mapa jest SERYJNA, więc bora ma problemy techniczne. Krótko i na temat.

    PS. a kolega wyżej to ma chyba RTG w oczach skoro zdalnie zdiagnozuje i naprawi inny samochód :) Gratuluję możliwości

    0
  • #4 21 Lis 2014 10:02
    rh.rally
    Poziom 18  

    QaDo napisał:
    Hmm słabo.
    Dla czego ?


    Co słabo i co dlaczego? (tak na marginesie "dlaczego" pisze się razem)

    QaDo napisał:
    Bo mapa jest SERYJNA, więc bora ma problemy techniczne. Krótko i na temat.

    PS. a kolega wyżej to ma chyba RTG w oczach skoro zdalnie zdiagnozuje i naprawi inny samochód :) Gratuluję możliwości


    Nie wiem czy wiesz jak działa RTG - chyba nie. RTG zdalnie nie prześwietla :D

    A Ty skąd wiesz czy w tej Borze jest seria? Zgrywałeś z niej program? Może jest mod, ale coś nie chodzi prawidłowo, a może seria i nie chodzi prawidłowo, a może wszystko działa ok, a może kierowca z Octavii lepiej wykorzystuje charakterystykę silnika - tak sobie możemy dumać nie mając tych aut i nie siedząc w nich, ze sprzętem na kolanach! - więc nie bądź złośliwy.

    Napisałem, że jeśli znacząco odjeżdża! ASZ w serii ma tyle co tu jest po programie - jeśli chodzi o moment. Moc w Octavii będzie nieco wyższa, więc jest możliwość, że przy wyższych prędkościach radzi sobie lepiej.

    A druga sprawa, że w zdrowym ASZcie na hamowni często wychodzi więcej niż deklarowane przez producenta 130KM!!

    Po za tym na przyśpieszenie samochodu wpływ ma wiele czynników. Masa, opony, ciśnienie w oponach, przełożenia i masę innych czynników!

    1
  • #5 21 Lis 2014 18:21
    rh.rally
    Poziom 18  

    dafit906 napisał:
    To jest oryginał. Chcesz moda z wykresem to sie zglos do mnie


    Co jest oryginałem??? Ten wsad, który wrzucił kolega w pierwszym poście jest oryginalny?!

    Nie sugeruj się gównianym wykresem z gównianego programu, tylko porównaj softy!!!

    Masakra, od kiedy w sieci pojawiło się trochę informacji i gotowców, to nagle wszędzie tunerzy się znaleźli.

    I jeszcze bezczelnie piszesz "moda z wykresem" - z wykresem z EDCsuite?? To ma być wykres? to jest wydumka, a nie wykres!
    Wykres to możesz wygenerować z prawdziwej hamowni, a nie z programu, który w przybliżeniu liczy z mapy momentu.

    0
  • #6 22 Lis 2014 10:20
    QaDo
    Poziom 19  

    Tylko zamieszczono wsad z Octavii, a nie Bory. Więc nie ma w ogóle co o niej dyskutować, ma problem i tyle. Co do Octavii rzeczywiście jest nadłubane, wrzuciłem zły plik, zwracam honor.
    Ale "mod" zrobiony jest w niepełny sposób, wiele rzeczy w ogóle nie ruszone, nie można mówić o jakiś przyrostach moment, życzenie i turbo to nie wszystko. Zresztą co to za soft który skupia się tylko na 2k rpm. Czyli poczuj zrywa i dalej nie jedź ? ;)

    Te 120 kucy na pewno nie objeżdzałoby bory, która w serii ma dużo wyższe parametry niż ta modyfikacja. Więc nie można tu mówić w żadnym wypadku o jej wyższości. ASZ w samej konstrukcji jest dużo lepszy i zdrowy ogarnia seryjnie nawte mocniejszego modzika.

    PS. Do autora - nie silnika Ci to nie rozwali, ale jak chcesz mieć to dobrze zrobione pokieruj się do kogoś DOBREGO w okolicy ;) Zobaczysz różnicę. A kolegę z Bora wyślij na warsztat.

    0
  • #7 22 Lis 2014 10:40
    rh.rally
    Poziom 18  

    QaDo napisał:
    Tylko zamieszczono wsad z Octavii, a nie Bory. Więc nie ma w ogóle co o niej dyskutować, ma problem i tyle. Co do Octavii rzeczywiście jest nadłubane, wrzuciłem zły plik, zwracam honor.
    Ale "mod" zrobiony jest w niepełny sposób, wiele rzeczy w ogóle nie ruszone, nie można mówić o jakiś przyrostach moment, życzenie i turbo to nie wszystko. Zresztą co to za soft który skupia się tylko na 2k rpm. Czyli poczuj zrywa i dalej nie jedź ? ;)

    Te 120 kucy na pewno nie objeżdzałoby bory, która w serii ma dużo wyższe parametry niż ta modyfikacja. Więc nie można tu mówić w żadnym wypadku o jej wyższości. ASZ w samej konstrukcji jest dużo lepszy i zdrowy ogarnia seryjnie nawte mocniejszego modzika.

    PS. Do autora - nie silnika Ci to nie rozwali, ale jak chcesz mieć to dobrze zrobione pokieruj się do kogoś DOBREGO w okolicy ;) Zobaczysz różnicę. A kolegę z Bora wyślij na warsztat.



    No proszę, ale nagła zmiana - widzę, że już się kolega ze mną zgadza.
    Ja jeszcze tylko podpowiem jeną rzecz. Wykresem z EDCsuite nie ma się co za bardzo sugerować, bo jest jedynie poglądowy.

    0