logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zabezpieczyć przyłącze wodne (kabel grzewczy?)

gsawicki 07 Gru 2014 14:30 2778 4
REKLAMA
  • #1 14199726
    gsawicki
    Poziom 12  
    Ocena: 3
    Witam.

W wynajmowanym domu mam przyłącze wodne w garażu murowanym. Właściciel powiedział, że kiedyś już to przyłącze zamarzło. Jest tam grzejnik, ale boję się że przy dużych mrozach nie wytrzyma (przyłącze jest przy samych drzwiach, które są blaszane więc dużo nie ochronią jak będzie -30stopni).
    Ktoś mi polecił żeby owinąć rurę kablem grzewczym. Niestety nie znam się na tym. niech mi ktoś poleci kabel grzewczy albo z jakimś czujnikiem temperatury zeby się włączał tylko jak będzie bardzo zimno. Chodzi mi o to żeby to nie był kabel który będzie zużywał 100-200W non stop bo nie wyrobie na rachunkach na prąd.

Proszę najlepiej mi podać jakiś przykładowy link do aukcji z czymś gotowym czym owinę rurę (plus pianka izolacyjna) i podłączę tylko do prądu .
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 14199746
    haneb
    Poziom 24  
    Ocena: 213
    Nie wystarczy ocieplić? Znajomy miał przyłącze w nieużywanym i nieocieplonym budynku gospodarczym. Owinął wszystko wełną/watą, zrobił skrzyneczkę z płyt i już nic nie zamarzało.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 14199763
    Łukasz-O
    Admin Elektroenergetyka
    Ocena: 4286
    Można zastosować np. Link

Nie rozumiem tylko dlaczego Ty masz wykonać taką instalacje? To właściciel powinien.
  • REKLAMA
  • #4 14199914
    gsawicki
    Poziom 12  
    Ocena: 3
    Właściciel kazał owinąć kocami, a ja nie chcę wyjechać np. na święta, wrócić po tygodniu i mieć zalanego całego garażu szczególnie że trzymamy tam nasze rzeczy po przeprowadzce jeszcze. Dlatego jeśli nie będzie to jakiś duży koszt zrobię to na swój rachunek najwyżej potem się z nim w czynszu rozliczę.