logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Opel Astra F 92 r - Szarpie przy przyspieszaniu do 3 tys obrotów.

hubert240 07 Sty 2015 10:32 3198 7
REKLAMA
  • #1 14302347
    hubert240
    Poziom 2  
    Witam od dłuższego czasu mam problem z moja asteroida ( 1.8 8v. 92 rok ), mimo to ze jestem mechanikiem samoukiem ale coś się tam wie na ten temat mam mały mankament z astra. Opis usterki :
    1. Jeżeli samochód jest zimny chodzi jak burza zbiera się dobrze itd. , jak złapie temperatury zaczyna się szarpanie tylko od 1000 - 3000 tys obrotów czym to mzoe być spowodowane ?
    Auto jest w czystej benzynie od nowości .
    Rozrząd jest dobrze ustawiony był sprawdzany lampa stroboskopowa.
    Zawór EGR jest na podciśnienie ale tez jest ok.
    Sonda lambda pracuje jak należy.
    Czujnik od mieszanki paliwowo powietrznej zmieniony.
    Byłem z nim na komputerze nic nie wykazało samochód mimo 23 lat nie miał ani jednego błędu .
    Panowie czyżby był to czujnik połozenia wału ? Jest on wkrecany w blok.
    Prosze o jakies sensowne wypowiedzi .
  • REKLAMA
  • #2 14302643
    fredo110
    Poziom 24  
    Ocena: 235
    Witam, takie same objawy miałem w swojej Astrze, wymieniłem palec rozdzielacza i kopułkę i skończyły się problemy. Być może to też jest powodem w tym przypadku. Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #3 14302708
    robokop
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 6348
    Wypadają zapłony prawdopodobnie, a system jest zbyt stary, żeby to wyłapać - to pierwsza możliwość - czyli od świec począwszy, na module wzmacniacza i cewce skończywszy. Druga to zbyt niskie ciśnienie paliwa, spowodowane naturalnym zużyciem układu zasilania. Czujnikiem wału proponuję przestać się interesować, tak samo silniczkiem krokowym czy przepustnicą.
  • REKLAMA
  • #4 14306217
    hubert240
    Poziom 2