Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung UE40EH5000 - Uruchamia się, lecz nie wyświetla obrazu

08 Sty 2015 20:43 3096 11
  • Poziom 9  
    Witam,

Posiadam TV Samsung UE40EH5000 i mam z nim problem, który objawia się w następujący sposób. Kiedy włączam do sieci, uruchamia się podświetlenie matrycy, czerwona dioda LED mruga 6 razy i nie wyświetla żadnego obrazu - menu, jakiegoś kanału itp.
    Nie zajmuje się naprawą tv na codzień - jestem początkującym w tych sprawach, ale mam jakieś tam podstawowe doświadczenie w elektronice.

Co jest w środku... ? Płyta główna BN41-01795A, zasilacz: PSLF760C04A.

Udało mi się sprawdzić napięcia zgodnie z opisem na płycie zasilacza, które się zgadzają przy podłączonej płycie głównej. Jedynie co mnie zastanawia, że zasilacz ma "załączone" wszystkie napięcia - czy jest podłączony do płyty głównej bądź nie, moim zdaniem to płyta główna powinna wystawić sygnały SW_Power i SW_inverter - czyli załączyć zasilacz.

Napięcia zmierzone na pinach: SW_Power - 3,56V, SW_inverter - 4,80V
    Napięcia te widnieją z podłączoną płytą główną oraz bez niej.

Nabyłem podobną płytę główną i po jej wymianie problem jest ten sam.

Czy mógłby mi ktoś wskazać co może przyczyną takiego zachowania i co jeszcze mógłbym sprawdzić ?

Pozdrawiam

Krzysztof
  • Poziom 43  
    kris20_1986 napisał:
    Kiedy włączam do sieci, uruchamia się podświetlenie matrycy, czerwona dioda LED mruga 6 razy i nie wyświetla żadnego obrazu - menu, jakiegoś kanału itp.

kris20_1986 napisał:
    Nabyłem podobną płytę główną i po jej wymianie problem jest ten sam.

A co następne jest w kolejce, czyli po drodze do oka?
  • Poziom 9  
    co następne... myślisz kolego o T-CON'ie ? - czyli module "rysującym" obraz na matrycy ?

A co do zasilacza, wydaje się być w porządku ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 24  
    kris20_1986 napisał: