logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Samsung UE40EH5000 - Uruchamia się, lecz nie wyświetla obrazu

kris20_1986 08 Sty 2015 20:43 5229 11
REKLAMA
  • #1 14308036
    kris20_1986
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Witam,

Posiadam TV Samsung UE40EH5000 i mam z nim problem, który objawia się w następujący sposób. Kiedy włączam do sieci, uruchamia się podświetlenie matrycy, czerwona dioda LED mruga 6 razy i nie wyświetla żadnego obrazu - menu, jakiegoś kanału itp.
    Nie zajmuje się naprawą tv na codzień - jestem początkującym w tych sprawach, ale mam jakieś tam podstawowe doświadczenie w elektronice.

Co jest w środku... ? Płyta główna BN41-01795A, zasilacz: PSLF760C04A.

Udało mi się sprawdzić napięcia zgodnie z opisem na płycie zasilacza, które się zgadzają przy podłączonej płycie głównej. Jedynie co mnie zastanawia, że zasilacz ma "załączone" wszystkie napięcia - czy jest podłączony do płyty głównej bądź nie, moim zdaniem to płyta główna powinna wystawić sygnały SW_Power i SW_inverter - czyli załączyć zasilacz.

Napięcia zmierzone na pinach: SW_Power - 3,56V, SW_inverter - 4,80V
    Napięcia te widnieją z podłączoną płytą główną oraz bez niej.

Nabyłem podobną płytę główną i po jej wymianie problem jest ten sam.

Czy mógłby mi ktoś wskazać co może przyczyną takiego zachowania i co jeszcze mógłbym sprawdzić ?

Pozdrawiam

Krzysztof
  • REKLAMA
  • #2 14308132
    mirex
    Poziom 43  
    Ocena: 1987
    kris20_1986 napisał:
    Kiedy włączam do sieci, uruchamia się podświetlenie matrycy, czerwona dioda LED mruga 6 razy i nie wyświetla żadnego obrazu - menu, jakiegoś kanału itp.

kris20_1986 napisał:
    Nabyłem podobną płytę główną i po jej wymianie problem jest ten sam.

A co następne jest w kolejce, czyli po drodze do oka?
  • #3 14308220
    kris20_1986
    Poziom 10