Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes c180 w202 97r nie chce odpalic

BooSep 10 Sty 2015 15:08 1647 5
  • #1 10 Sty 2015 15:08
    BooSep
    Poziom 2  

    Witam
    Jak w temacie szukam pomocy w sprawie mojej gwiazdy. ( c180 esprit, w202, 97r. 122km) W moim przypadku meraś nie chce odpalać, kręci ale to wszystko. Od jakiegos czasu gdy dodawalem gwaltownie gaz to autem szarpalo tracil moc a gdy powoli rozpedzalem do okolo 190 drgawki auta bylo czuc co 3-5 sec cisza na kilka sec i znowu. Od 3 miesiecy jezdzilem po mechaniorach ale co chwile mowili ze przepustnica powietrza i po 3 razie wymiany przepustki podlaczenie pod komputer nie bylo bledow ale nadal autem szarpalo. Wymienione zostaly swiece, silniczek krokowy (x2) przewody, cewki ,przepustnica powietrza 3 razy, czujnik polozenia walu, filter wraz z pompka powietrza, sonde lambde . A 4 dni temu gwiazdka zrobila psikusa. Zrobilem okolo 100km podjezdzalem pod dom i przy parkowaniu auto zgaslo i juz nie chce odpalic. Krecic kreci ale nic wiecej. Przy przykrecaniu kluczyka na 1 poziom slychac w bagazniku pstrykniecie od kostki gdy dalej przekrecam na zaplon slychac silniczek krokowy ( brzeczy okolo 5 sec).
    Ale jakby tego bylo malo to dodam jeszcze e i immo. tez za dobrze nie mam ( kluczyk scyzoryk dioda i przy lusterku 2 dioty) jakies 4 miesiace temu siwcily sie diody na lusterku przy otwieraniu zielona a przy zamykaniu czerwona, natomiast w chwili obecnej swieca sie 2 naraz i to przez okolo 15sec. Nie wiem czy to moze byc czegos przyczyna czy to moze tak byc. Kilku mechanikow mowilo mi ze to przez sprzet grajacy ( 8 glosnikow + tuba + wzmacnicz + kondensator. Ale z tego co sie oriettuje to raczej to powinno miec wplyw bardziej na akumulator lecz nie na na przepustnice i inne podzespoly.
    Z gory dziekuje za odpowiedz i pomoc

    1 5
  • #3 11 Sty 2015 10:37
    Gerri
    Spec od Mercedesów

    O razem świecących diodach było już na forum. Masz zużyte baterie w pilocie. Tak właśnie jest to sygnalizowane.

    2
  • #4 14 Sty 2015 04:33
    BooSep
    Poziom 2  

    Cisnienie bylo sprawdzane i niby jest dobrze. A co do swiecacych diod to nie wina baterii tylko immobulajzer i kluczyki musialem 3 zostawic i znajomy mi to ustawil. Wiec jedna rzecz jaka jest ro dzialajace prawidlowo diody. Co do silnika bedzie on rozkladany. Bo juz za dlugo to trwa i nawet zaden mechanik nie wie co to jest bo drgania tak jak opisalem na samym poczatku to wtrysk jeden nie lal. Dodam ze nowe orginalne wtryski nie sa tanie ( 900 pln szt ) do konca tyg moze bede wiedzial juz jak go rozbierze i zlozy.

    0
  • #5 14 Sty 2015 07:39
    Gerri
    Spec od Mercedesów

    BooSep napisał:
    A co do swiecacych diod to nie wina baterii tylko immobulajzer

    Usterka immobilizera (lub próba odpalania z pominięciem immobilizera) jest sygnalizowana diodami migającymi NA PRZEMIAN. To nie są moje wymysły, tylko taki jest opis w instrukcji serwisowej. Zresztą wzmianka o tym jest również w instrukcji użytkownika pojazdu.

    3
  • #6 17 Sty 2015 09:30
    BooSep
    Poziom 2  

    Witam.
    Jednak wymiany wszystkiego bylo zbedne bo w Mesiu poszedl Modul sterujacy. Wczesniejszy mechanik wlozyl wiekszy bezpiecznik i nie wytrzymalo. Dlatego pokazywalo ze przeplywomierz powietrza jest ciagle zepsuty bo nie pobieral dawki ktora byla potrzebna tak samo jak z paliwem. A sie zaczelo od immo... wszelkie szarpania i gasniecie auta. Bosh service podlaczyli pod swoj program i od razu pokazalo tylko nie kazdy warsztat to ma bo jak mi powiedzieli sam program z komputerem to koszty rzedu 21tys pln... a za sprawdzenie nie wzieli wiecej niz 20pln. Z gory dziekuje za podpowiedzi i odpisywanie :)

    0
  Szukaj w 5mln produktów