Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

HID Xenon zamiana żarników

14 Jan 2015 16:53 1947 6
  • Level 2  
    Witam, jestem nowy więc jeśli napisałem w złym temacie to przepraszam.
    Moje pytanie brzmi następująco.

Jeżdżę Audi A6 C5 i ok. 2 tyg. temu zakupiłem sobie zestaw HID'ów marki CANBUS za 349 złotych, 55w - 6000k - H1. Chcę podmienić żarnik z 6000k na 8000k lub więcej i moje pytanie brzmi, czy są jakieś specjalne żarniki pod przetwornicę 55w ?
    Przeglądam allegro lub inne strony z żarnikami i na każdej widzę jedynie żarniki o mocy 35w.

Czy coś się stanie jeśli zamontuję żarnik 35w do przetwornicy 55w?
    Niestety nie znam się i przepraszam za moją ew. głupotę/niewiedze.

Pozdrawiam
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Helpful post
    Level 11  
    Głupotą jest montowanie tego dziadostwa do auta...
    Jedyne sensowne wyjście to zakup ori reflektora xenon lub przerobienie reflektora na oryginalne soczewki xenon/bixenon, do tego oryginalne palniki Osram/Philips, przetwornice Hella czy Koito i masz normalne światło a nie dresiarsko-wiejskie niebieskie czy fioletowe.
    Chińskie 4300K jeszcze jakoś przełknę ale jak ty chcesz 6000 czy 8000K to już coś nie tak... Inna sprawa, że te wszystkie chinole siwca tak samo, tylko naklejki z temp dają inne dla placebo.
    Co do twojej "niby" przetwornicy i "niby" palników 55W - nie ma palnika 55W, dajesz 35W tylko liczysz się z tym, że padnie palnik 4xszybciej.
  • Level 2  
    drezyna1 wrote:
    Głupotą jest montowanie tego dziadostwa do auta...