Witam wszystkich pomocnych.
Potrzebuję nowego laptopa uniwersalnego dla grafika amatora, 2 funkcyjnego (energooszczędnego lub wydajnego)
w zależności od potrzeby w danej chwili.
1. mężczyzna, osoba prywatna,
2. od razu z systemem windows 7 lub 8
3. rozmiar ekranu 15 cali
4. waga jest nieistotna
5. laptop ma być z HDD (pojemność najlepiej 1000 GB)
6. zależy mi na nagrywarce DVD
7. kwota przeznaczona to 2 tys.PLN lub 400£ (kupię w Polsce lub w Anglii). Może być mniej.
cena bez dodatków typu torba, myszka itp.
10. oczekuję najwyższej wydajności w podanej cenie:
procesor najlepiej z możliwością podkręcenia (bezpiecznego) np i5
karta graficzna: najlepiej dwie: zintegrowana plus dodatkowa super wydajna (do wyboru w danej chwili)
11. rozdzielczość matrycy 1366/1600/1920 ?????- (nie znam się-doradźcie, ekran matowy, bezdotykowy
możliwość podłączenia zewnętrznego monitora/telewizora HDMI, D-SUB
12. będzie używany: biuro, dom
13. Gry- obecnie nie gram w nic, ale nie wykluczam że zacznę w coś grać więc chciałbym mieć taką możliwość.
Niekoniecznie w najnowsze gry.
14. Konkretne programy: AUTOCAD (2D i 3D), 3D STUDIO (3D), ARCHICAD (2D, 3D), CORELLDRAW (2D), PHOTOSHOP
Komputera potrzebuję do celów głównie multimedialnych i internetowych, ale w wolnych chwilach
lubię się pobawić programami graficznymi (wizualizacje). Może kiedyś zajmę się tym zawodowo (chciałbym mieć taką możliwość
dlatego zależy mi na dobrej grafice).
15. Inne programy: multimedialne (filmy, muzyka), biurowe, internetowe,
16. Wymagania specjalne: matowy ekran, podświetlana klawiatura (fajnie by było), znośny dźwięk (nie jakiś skrzeczący,
ale tez bez przesady - najważniejsza jest dla mnie grafika, i żeby dało się oglądać komfortowo filmy, i słuchać
muzyki.
RAM min 4GB (fajnie by było żeby miał 8 GB, z możliwością max 16 GB)
kamera min 1,3 Mpix
Inne wejścia/wyjścia: SD, min. 3xUSB, INTERNETOWE, SŁUCHAWKI, HDMI, D-SUB.