Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Asus/X53S/ - Program eksplorator windows przestał działać

kuczok 27 Gru 2015 17:56 678 15
  • #1 27 Gru 2015 17:56
    kuczok
    Poziom 8  

    Witam, czy ktoś mógłby mi przejrzeć logi? Od dłuższego czasu po otwarciu obojętnie jakiego folderu pojawia się komunikat: "program eksplorator windows przestał działać" i wszystkie otwarte i otwierane foldery same się zamykają, dopiero po kilkukrotnych próbach udaje się przejrzeć ich zawartość. Dzieje się tak zarówno z folderami na dysku w laptopie jak i na wszelkich innych podłączanych pod USB.
    Pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc.

    0 15
  • #2 27 Gru 2015 18:13
    sylweksylwina
    Red. Komputery FAQ

    Na początek spróbuj komend w cmd z uprawnieniami administratora: "sfc /scannow" oraz "Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth" Oczywiście wpisując bez "".

    0
  • #3 27 Gru 2015 18:23
    kuczok
    Poziom 8  

    Jak mam to uruchomić jako administrator z sesją konsoli? Mój system to windows7 64

    0
  • #4 27 Gru 2015 18:24
    krzychupar
    Poziom 40  

    W pierwszej kolejności odinstaluj jednego antywirusa bo masz dwa Avasta i 360 Total Security.

    0
  • #5 27 Gru 2015 18:31
    kuczok
    Poziom 8  

    360 total odinstalowany. Czy mam ponownie uruchomić komputer, bo sam tego nie zrobił po odinstalowaniu drugiego antywirusa?

    0
  • #6 27 Gru 2015 18:36
    krzychupar
    Poziom 40  

    Dla pewności zrestartuj go. I zamieść nowe logi z FRST i przydałby się SMART dysku.

    0
  • #7 27 Gru 2015 19:22
    kuczok
    Poziom 8  

    sylweksylwina napisał:
    Na początek spróbuj komend w cmd z uprawnieniami administratora: "sfc /scannow" oraz "Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth" Oczywiście wpisując bez "".


    Udało już mi się uruchomić pierwszą komendę jako administrator. Rozpoczęto już fazę weryfikacji i skanowania systemu 12%... Czekam

    Dodano po 44 [minuty]:

    kuczok napisał:
    sylweksylwina napisał:
    Na początek spróbuj komend w cmd z uprawnieniami administratora: "sfc /scannow" oraz "Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth" Oczywiście wpisując bez "".


    Udało już mi się uruchomić pierwszą komendę jako administrator. Rozpoczęto już fazę weryfikacji i skanowania systemu 12%... Czekam


    Efektem pierwszej komendy jest plik CBS.log, którego nie można tu zamieścić. Druga komenda nie chciała się uruchomić (błąd 87). W załącznikach pliki z FRST po resecie. Mam pytanie odnośnie SMART dysku? Jak go przeprowadzić?

    0
  • #8 27 Gru 2015 21:56
    kuczok
    Poziom 8  

    Czy teraz ktoś mógłby mi sprawdzić nowe logi?

    0
  • #9 28 Gru 2015 09:16
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Odinstaluj Akamai NetSession Interface, ASUS WebStorage. Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    HKLM\...\Run: [RtHDVBg] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVBg64.exe [2226280 2011-05-17] (Realtek Semiconductor)
    HKLM-x32\...\Run: [ASUSWebStorage] => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\3.0.84.161\AsusWSPanel.exe [731472 2011-02-23] (ecareme)
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2055540973-3358366156-1468427249-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    BHO-x32: Brak nazwy -> {B69F34DD-F0F9-42DC-9EDD-957187DA688D} -> Brak pliku
    U4 AvastVBoxSvc; "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ng\vbox\AvastVBoxSVC.exe" [X]
    U4 VBoxAswDrv; \??\C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ng\vbox\VBoxAswDrv.sys [X]
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    0
  • #10 28 Gru 2015 10:10
    Kolobos
    Spec od komputerów

    :arrow: @krzychupar @sylweksylwina
    W logach jest jasno podane, co powoduje problem i jest to wspomniany juz ASUS WebStorage:
    Nazwa aplikacji powodującej błąd: explorer.exe
    Nazwa modułu powodującego błąd: ASUSWSShellExt64.dll

    1
  • #14 28 Gru 2015 12:05
    kuczok
    Poziom 8  

    Wydaje się, że problem ustąpił...

    0
  • Pomocny post
    #15 28 Gru 2015 12:06
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    To wszystko.

    0
  • #16 28 Gru 2015 12:13
    kuczok
    Poziom 8  

    Dzięki wielkie za szybką i skuteczną pomoc, a przede wszystkim za cierpliwość do mnie :D

    0