Witam. Otóż niedawno stałem się posiadaczem telewizora Philips Series 8000 46PFL8007K/12 i mam parę pytań:
1. Aktualnie posiadam wersję oprogramowania QF1EU-0.150.48.14 z dnia 07/11/2012. Czytałem na internecie wiele negatywnych opinii na temat oprogramowania, że występują problemy z pilotem RC i płynnością menu. U mnie wszystko jest w porządku. Czy mam aktualizować oprogramowanie do najnowszej wersji czy też mam się wstrzymać?
2. Jest opcja usunięcia komunikatu, który pojawia się przy każdym włączeniu informującego o aktualizacji oprogramowania?
3. Czy dostępny będzie na ten telewizor Netflix?
4. Podczas, gdy wyciszę dźwięk z poziomu dekodera, to słychać z telewizora piski/ dźwięki podobne do wydawanych przez świerszcze. Natomiast gdy wyciszę z poziomu telewizora, to panuje absolutna cisza - jaka może być tego przyczyna i jak to usunąć i czy to powód do obaw?
5. Jak wygląda procedura serwisowa? Słyszałem, że serwisant przyjeżdża do domu - jakie dokumenty trzeba przygotować do naprawy, gdy jest telewizor na gwarancji?
6. Przeczytałem, aby ukończyć rejestrację telewizora na stronie Philips trzeba wprowadzić maila na telewizorze w aplikacji myPhilips. Nie widzę tej aplikacji - gdzie ona jest?
1. Aktualnie posiadam wersję oprogramowania QF1EU-0.150.48.14 z dnia 07/11/2012. Czytałem na internecie wiele negatywnych opinii na temat oprogramowania, że występują problemy z pilotem RC i płynnością menu. U mnie wszystko jest w porządku. Czy mam aktualizować oprogramowanie do najnowszej wersji czy też mam się wstrzymać?
2. Jest opcja usunięcia komunikatu, który pojawia się przy każdym włączeniu informującego o aktualizacji oprogramowania?
3. Czy dostępny będzie na ten telewizor Netflix?
4. Podczas, gdy wyciszę dźwięk z poziomu dekodera, to słychać z telewizora piski/ dźwięki podobne do wydawanych przez świerszcze. Natomiast gdy wyciszę z poziomu telewizora, to panuje absolutna cisza - jaka może być tego przyczyna i jak to usunąć i czy to powód do obaw?
5. Jak wygląda procedura serwisowa? Słyszałem, że serwisant przyjeżdża do domu - jakie dokumenty trzeba przygotować do naprawy, gdy jest telewizor na gwarancji?
6. Przeczytałem, aby ukończyć rejestrację telewizora na stronie Philips trzeba wprowadzić maila na telewizorze w aplikacji myPhilips. Nie widzę tej aplikacji - gdzie ona jest?
Moderated By _PREDATOR_:Poprawiono temat na zgodny z zasadami forum!