Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Philips Serii 8000 PFL8007K/12 - oprogramowanie, aktualizacja, Netflix, piski...

ziomu 09 Jan 2016 14:32 1620 10
  • #1
    ziomu
    Level 6  
    Witam. Otóż niedawno stałem się posiadaczem telewizora Philips Series 8000 46PFL8007K/12 i mam parę pytań:
    1. Aktualnie posiadam wersję oprogramowania QF1EU-0.150.48.14 z dnia 07/11/2012. Czytałem na internecie wiele negatywnych opinii na temat oprogramowania, że występują problemy z pilotem RC i płynnością menu. U mnie wszystko jest w porządku. Czy mam aktualizować oprogramowanie do najnowszej wersji czy też mam się wstrzymać?
    2. Jest opcja usunięcia komunikatu, który pojawia się przy każdym włączeniu informującego o aktualizacji oprogramowania?
    3. Czy dostępny będzie na ten telewizor Netflix?
    4. Podczas, gdy wyciszę dźwięk z poziomu dekodera, to słychać z telewizora piski/ dźwięki podobne do wydawanych przez świerszcze. Natomiast gdy wyciszę z poziomu telewizora, to panuje absolutna cisza - jaka może być tego przyczyna i jak to usunąć i czy to powód do obaw?
    5. Jak wygląda procedura serwisowa? Słyszałem, że serwisant przyjeżdża do domu - jakie dokumenty trzeba przygotować do naprawy, gdy jest telewizor na gwarancji?
    6. Przeczytałem, aby ukończyć rejestrację telewizora na stronie Philips trzeba wprowadzić maila na telewizorze w aplikacji myPhilips. Nie widzę tej aplikacji - gdzie ona jest?

    Moderated By _PREDATOR_:

    Poprawiono temat na zgodny z zasadami forum!

  • #2
    ziomu
    Level 6  
    Dodatkowo, po wpisaniu maila w telewizorze, do rejestracji, i przyjściu e-maila, gdy klikam w link, to na stronie Philipsa wyskakuje mi takie okno. Co mam zrobić, aby zarejestrować telewizor? Philips Serii 8000 PFL8007K/12 - oprogramowanie, aktualizacja, Netflix, piski...
  • Helpful post
    #3
    intenso
    Level 39  
    Zapewne wpisać nr seryjny tv.
  • #4
    ziomu
    Level 6  
    intenso wrote:
    Zapewne wpisać nr seryjny tv.

    Też nie pomogło i pojawia się ta sama strona co w poście powyżej. :/
  • Helpful post
    #5
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    ziomu wrote:
    Czy mam aktualizować oprogramowanie do najnowszej wersji czy też mam się wstrzymać?

    Zawsze się powinno aktualizować.
    ziomu wrote:
    Jest opcja usunięcia komunikatu, który pojawia się przy każdym włączeniu informującego o aktualizacji oprogramowania?

    Wyłączyć auto aktualizację w menu tv.
    ziomu wrote:
    Czy dostępny będzie na ten telewizor Netflix?

    Wątpię - stawiam na nie.
    ziomu wrote:
    Podczas, gdy wyciszę dźwięk z poziomu dekodera, to słychać z telewizora piski/ dźwięki podobne do wydawanych przez świerszcze. Natomiast gdy wyciszę z poziomu telewizora, to panuje absolutna cisza - jaka może być tego przyczyna i jak to usunąć i czy to powód do obaw?

    Zmienić dekoder, zmienić formę podłączenia dekodera do tv.
    ziomu wrote:
    Jak wygląda procedura serwisowa? Słyszałem, że serwisant przyjeżdża do domu - jakie dokumenty trzeba przygotować do naprawy, gdy jest telewizor na gwarancji?

    Dowód zakupu (paragon, faktura) i podbita gwarancja w sklepie.
    ziomu wrote:
    Przeczytałem, aby ukończyć rejestrację telewizora na stronie Philips trzeba wprowadzić maila na telewizorze w aplikacji myPhilips. Nie widzę tej aplikacji - gdzie ona jest?

    To zrób to na komputerze - pewnie w tv błąd ciasteczek, Javy i Bóg raczy wiedzieć co jeszcze.
  • #6
    ziomu
    Level 6  
    @U.P. dzięki za rozwianie wielu zagadnień. Co do rejestracji. Rejestracja Philips wymaga, aby na telewizorze wstukać adres mailowy, na który przychodzi wiadomość z linkiem, po którego kliknięciu jestem przekierowany na laptopie na stronę Philips i teoretycznie powinno dodać już bez problemu telewizor do konta, ale tutaj pojawia mi się strona powyższa.
    Co do aktualizacji - na Philipsa wielu użytkowników skarży się na ich powolny i niedopracowany soft (najczęściej z 2013 i 2014) a u mnie na razie chodzi płynnie, tylko że nie działa YT i Onet VoD.
    Ps. Nie na opcji w menu wyłączenia aktualizacji.
  • Helpful post
    #7
    sosarek

    Level 43  
    ziomu wrote:
    nie działa YT i Onet VoD.

    Być może producent zaprzestał już wspierania tego produktu - jest to ostatnio dość nagminne zachowanie.
  • Helpful post
    #8
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    ziomu wrote:
    nie działa YT

    Nie tylko u nich - Samsung, Panasonic itd. - roczniki tv 2013 i starsze - to już elektrośmieci (w ich odczuciu i planowanym postarzaniu produktu).

    Trzeba się liczyć z tym, że najdalej co 2,5 roku MUSISZ kupić NOWY tv - jeśli chcesz mieć to o co pytasz.
    Albo pokazać im wszystkim środkowy palec i "gest Kozakiewicza" i kupić Raspbery PI 2, zainstalować tam KODI (XBMC) i śmiać się z nich wszystkich.
  • #9
    ziomu
    Level 6  
    To się trochę zdziwiłem, bo taka Ipla czy Player to działają bez zarzutu
  • Helpful post
    #10
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    Tylko IPLA, Player są POLKIMI portalami - dostępne są TYLKO na terenie Polski - więc nie muszą tak często zmieniać kodu strony - ale też przyjdzie na nie kolej, też przyjdzie...
  • #11
    ziomu
    Level 6  
    Wyłączyć aktualizacje, piski winą dekodera, dokupiony Chromecast który rozwiązał brak YT i Netflixa.