Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

One key recovery Lenovo Y550

27 Kwi 2016 00:23 1398 13
  • Poziom 3  
    Witam!
    Posiadam laptopa Lenovo Y550 chciałem go cofnąć do ustawień fabrycznych lecz gdy naciskam w programie onekey recovery przycisk do nagrania początkowej partycji na płytę DVD to wyskakuje okno z napisem iż jej nie może znaleźć. Czy ktoś z was orientuje się jak mogę cofnąć go do ustawień fabrycznych?

Proszę o dokładne łopatologiczne wytłumaczenie gdyż w tym temacie jestem kompletnie zielony.
  • Poziom 3  
    Właśnie nic nie grzebalem i uruchamialem już go tym przyciskiem ale dalej nic
  • Moderator - Komputery Serwis
    Uruchom system normalnie i zamieść screena z zarządzania dyskami.
  • Poziom 3  
    w tym ekranie gdy wybieram środkową opcję to się poprostu uruchamia ponownie komputer i nic dalej lecz gdy wybieram opcję 3 to jest taki komunikat
  • Poziom 3  
    I nie da się z tym nic zrobić?
  • Poziom 29  
    Jaki masz w tej chwili system zainstalowany, a jaki jest na naklejce z tyłu laptopa? Y550 to stara konstrukcja i byl dostarczany z vistą, 7 lub bez systemu.Dysk też już mógł być wymieniany na inny a mało kto bawi się w takim przypadku w skopiowanie partycji recovery i odpowiednie wpisy w mbr aby recovery z przycisku działało - miałoby to zresztą mało sensu bo przywracany jest wtedy w tym przypadku w najlepszym razie win7 bez sp1 co oznacza długotrwałe ściąganie aktualizacji.
  • Poziom 3  
    System jest Windows 7 home premium i był on od początku
    Nic nie było w nim wymieniane
    Proszę zastosować się do poleceń, w innym wypadku dalsza dyskusja będzie wróżeniem z fusów.
    RADU23 napisał:
    Uruchom system normalnie i zamieść screena z zarządzania dyskami.
    cichy_69 napisał:
    Zamieściłem

Niestety nie widać nigdzie.

Wejdź w Mój komputer-zarządzaj-zarządzanie dyskami
    Zamieść screena z układem partycji.