logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Lenovo Y550 - Jak przywrócić ustawienia fabryczne bez działającego OneKey Recovery?

cichy_69 27 Kwi 2016 00:23 2403 13
REKLAMA
  • #1 15633086
    cichy_69
    Poziom 6  
    Ocena: 2
    Witam!
    Posiadam laptopa Lenovo Y550 chciałem go cofnąć do ustawień fabrycznych lecz gdy naciskam w programie onekey recovery przycisk do nagrania początkowej partycji na płytę DVD to wyskakuje okno z napisem iż jej nie może znaleźć. Czy ktoś z was orientuje się jak mogę cofnąć go do ustawień fabrycznych?

Proszę o dokładne łopatologiczne wytłumaczenie gdyż w tym temacie jestem kompletnie zielony.
  • REKLAMA
  • #2 15633106
    RometFan;p
    Poziom 26  
    Ocena: 26
    Wyłącz komputer i uruchom go za pomocą małego przycisku ponad przyciskiem włączania. Jeśli nic nie grzebałeś wcześniej z softem powinno bez problemu uruchomić się narzędzie OKR. Potem postępuj wg instrukcji, to bardzo proste.
  • #3 15633183
    cichy_69
    Poziom 6  
    Właśnie nic nie grzebalem i uruchamialem już go tym przyciskiem ale dalej nic
  • REKLAMA
  • #4 15633333
    RADU23
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1732
    Uruchom system normalnie i zamieść screena z zarządzania dyskami.
  • #5 15635362
    cichy_69
    Poziom 6  
    Lenovo Y550 - Jak przywrócić ustawienia fabryczne bez działającego OneKey Recovery?
    w tym ekranie gdy wybieram środkową opcję to się poprostu uruchamia ponownie komputer i nic dalej lecz gdy wybieram opcję 3 to jest taki komunikat
  • REKLAMA
  • #6 15635574
    RometFan;p
    Poziom 26  
    Ocena: 26
    RADU23 napisał:

Tak jak kolega napisał, najprawdopodobniej masz tę partycję zniszczoną lub uszkodzoną.
  • #7 15635711
    cichy_69
    Poziom 6  
    I nie da się z tym nic zrobić?
  • #8 15635752
    strucel
    Poziom 36  
    Ocena: 623