Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

parownik at90e brc po wymianie membran

27 Jun 2005 20:38 4447 3
  • Level 15  
    auto ford 3.0 v6 90r wielopunkt ,instalacja stara 1 generacji brc membrany wymieniane ok.2mies.temu brak jest zwiekszenia obrotów wzgledem benzyny wczesniej róznica była niezauwazalna na starych membranach teraz srubka jest wkrecona do konca a ta na imbus to chyba woóle niereaguje jak ten parownik wyregulować i jeszcze jedno auta nieoddawałem do gazownika bo auto szykowało sie do remontu silnika a po remoncie mechanika poprosiłem zeby przyspieszył mi zapłon z 10tak jak jest fabrycznie na 13 przekrecił zapłon i po jakies 30 sek.przekrecił zapłon filtr sie zapalił i rurka harmonijkowa zanim podniósł maske to charmonijka sie nadpaliła i przepływomierz naszczescie przepływomierz sie tylko przyweglił ale działa okazało sie ze po przekreceniu zapłonu cały czas wylatuje gaz z parownika czy tak ma byc czy gaz powinien sie wydostawac z reduktora po kreceniu rozrusznikiem.chce w najblizszym czasie załozyć sobie komputer datec basic plus ale najpierw musze zrobic porządek z reduktorem no i czy ten zawór przy parowniku niejest uszkodzony ,centralke mam elite brc (instalacja ma 9 lat)
  • Level 14  
    Witam
    Zapal samochód i odkręć trochę tą śrubkę od regulacji. Odkręcaj i zobacz kiedy reduktor daje tyle gazu aż silnik się zalewa i skręcaj aż zaczyna się dusić z braku gazu. regulacja jest między tymi dwoma punktami. Patrz na pracę silnika musi być równa. Póżniej przytrzymaj silnik na jakiś 3 tys. obrotów i skręcaj śrubę na gumowym wężu doprowadzającym gaz do miksera. Jak zaczynają zmniejszać się obroty to przestań skręcać i odkręć ją o około 1 obrót. Przejedź się zobacz, zobacz czy samochód się nie dławi, czy wkręca się na obroty, w razie potrzeby odkęć nieco śrubę na wężu. Gdy sytuacja jest zadowalająca to sprawdź sobie jeszcze spalanie. Gdy jest za wysokie skręć nieco tą śrubę na wężu.
    Powodzenia.
  • Level 15  
    ponawiam temat ,parownik nadal niepracuje obroty wysokie do 5,6tysiecy mozna na gazie rozkrecić ale nadal niemam wolnych obrotów ,niepisałem tyle bo miałem parownik od kumpla lovtec który wyciągniety był z peugeota 405 1,9 bez zadnej regulacji pracował dobrze w moim aucie ale musiałem go z powrotem włożyć bo znajomy to auto naprawił ,myslał bym o nowym parowniku ale szkoda mi membran bo zrobiłem na nich kilka kilometrów a nowego niechce bo moze sie uda jeszcze zrobić ten .parownik .ew.ktoś ze śląska z okolic żor,jastrzębia ,rybnika i okolic kto by mi ten reduktor zreanimował ,jak ustawiłem wczesniej obroty w miare i przełączyłem z parkingu lub neutrala na bieg auto gasło tak jakby mieszanka była zasłaba a podkrecając mu wieksze obroty szarpie skrzynią
  • Level 27  
    Pod śrubką od wolnych obr. jest jeszcze taka na imbus. Spróbuj tą wyregulować