Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel kadet 1,4i

29 Cze 2005 16:58 3133 10
  • Poziom 12  
    witajcie brat kupil niedawno opla kadeta j/w 1,4 mono wtrysk pojezdzil nim z 300km i pojawil sie problem zapala pochodzi jakis czas prawidlowo poczym poszarpie i zgasnie,byl u kilku mechanikow ale nie radza sobie jakos posprawdzalem mu troszke zaplon i co moge powiedziec wg. mnie cewka i modol zaplonu raczej sa ok .podejrzenie jest czujnik halla (ale podobno byl sprawdzany zaznaczam podobno)no i sam ecu co do pierwszego ktos przy nim grzebal wczesniej bo jest nieoryginalna wsuwka i kable poizolowane odkrecilem rozdzielacz pokrecilem palcem kilka obrotow bylo prawidlowo czyli skakla iskra i cykal wtrysk po kilku nastepnych objaw byl taki ze piszczal dziwnie wtrysk i iskra pojwiala sie ciagla a krecac dsalej znowu byl jej brak sterownik jest w nim delco 16139679 asha kadet c14nzz1991 roku.prosze o jakies wskazowki .ps.czy jest mozliwe ze jesli wczesniej jakis magik gdzebal przy czujniku halla to mogl go zle podlaczyc i moglo to spowodowac uszkodzenie ecu pozdrawiam .-ewentualnie gdzie mozna kupuic hallotron do tego auta mysle zeby go jednak podmienic.
  • Poziom 15  
    W aparacie zapłonowym jest moduł który często lubi się psuć. Sprawdź ten moduł
  • Poziom 16  
    Czujnika halla bym się nie czepiał. Jakbyś miał popsuty to byś nie odpalił bo moduł nie dostawałby sygnału. Z tego co piszesz szukałbym raczej w układzie paliwowym :wtryskiwacz,pompa paliwa. Opisz jeszcze dokładnie : ile czasu po odpaleniu silnika chodzi? czy jak zgaśnie to odrazu po tym odpala,czy musi ostygnąć?
    Ja bym obstawiał raczej na wtryskiwacz.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    w aparacie zaplonowym to jest wlasnie tylko czunik halla natomiast modul zaplonowy jest pod cewka ma on zadanie wzmocnic sygnal z ecu -taki driver wg.mnie ale moze sie myle,silnik jak zimny z regoly zapali jak sie nagrzeje stop. lub szarpie przez chwile. wtryskiwacz raczej nie bo czemu byla by tez iskra bez praktycznie przerwy (wydaje mi sie ze krecac recznie paluchem rozdzielacza powinny sie pojawiac poszczegolne pojedyncze cykniecia ,jak krece rozdzielaczem to cyka pojedyncze iskry a w chwile pozniej jest łuk jak w spawarce ciagly ,no i pozniej nie ma go wcale przez jakis czas,-zauwazylem tez ze sie mocno nagrzewa cewka zaplonowa a raczej jej rdzen po przejechaniu 2 kilometrow byl mocno goracy prawie parzyl-( bo tyle sie ostatnio udalo przejechac).-kurde zaczynam sie pomalu juz w tym motac niby prosty uklad ale stoje:)nie sprawdzalem czujnika halla i dlatego mam co do niego watpliwosci no i jest tam uciety i przerabiany kabelek przez poprzedniego wlasciciela -a to tez budzi we mnie jakies podejrzenia -po cos tam grzebal i to chyba stosunkowo niedawno przed sprzedaza bo wyglada to swiezo.pzdr. ps. a co do modulu to chyba raczej jest ok bojak by padl to raczej objawialo by sie to slaba iskra lub brakiem podlaczalem miernik na koncowke sterujaca i w czasie awarii nie pojawiaja sie na nim impulsy pradu.-wiec chyba jest z nim ok.-poradzcie mi gdzie dostane czujnik halla
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    czemu uwazasz ze to modul?oczywiscie nie neguje twegoi typowania:)dlatego ze cewka robi sie goraca?
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Mam zasadnicze pytanie czy aby napewno w tym oplu jest czujnik halla a nie przypadkiem czujnik magnoindukcyjny.
  • Poziom 12  
    Wszystkie piny wyczyściłem i potraktowałem kontakt sprayem Koniga. Jutro powalczę jeszcze z tym modułem i dam znać, na razie dzięki.
  • Poziom 12  
    wszystkim dziekuje za pomoc winny okazal sie ecu-zimne luty pod scalakami.pzdr.zamykam w takim razie temat