logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Fiat 126p - przerywa i szarpie podczas jazdy, brak reakcji na gaz

miszakoz 08 Lip 2005 20:01 3194 23
REKLAMA
  • #1 1639441
    miszakoz
    Poziom 10  
    Ocena: 2
    Witam wszystkich,
    mam problem z moim maluszkiem i nie wiem co to może być bo nie jestem mechanikiem.Chodzi dokładnie o to że w trakcie jazdy czasem z duża a czasem z mała prędkością zaczyna mi przerywać i szarpać, dodaje gazu i nic.Nie wiem czy to coś może z prądem,kompletnie nie mam pojęcia.Bardzo bym prosił o pomoc i szybka odpowiedź.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 1639479
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 3620
    Rozumiem, że na początku toczydełko jeździ normalnie. Problem pojawia się z czasem. Zrób na początek prostą rzecz. Jak ci zacznie przerywać to odkręć korek wlewu paliwa. Mi to wygląda na zapchane odpowietrzenie zbiornika. możesz też mieć zabrudzonego smoka od paliwa. Wtedy demontaż baku, wyciąganie końcóki i czyszczenie.
  • REKLAMA
  • #3 1639482
    piotrsta
    Poziom 22  
    Ocena: 24
    Który rocznik jest tej bryki? Jaki rodzaj zapłonu? Może być słaby styk na kabelku do aparatu zapłonowego o ile jest aparat?
  • #4 1639827
    miszakoz
    Poziom 10  
    jeśli to jest rzeczywiście zapachne odpowietrzanie paliwa to gdzie to się znajduje i jak to naprawić, ja na ten temat jestem kompletnie łysy.
  • #5 1639849
    andrzej20001
    Poziom 43  
    Ocena: 6635
    witam
    jeśli to elegant lub elx to na 95% wymień przewód z czujnika poł. wału do modułu,spokojnie może być normalny nie ekranowany byle nie pomylić niebieskiego z zielonym bo nie zapali,jak masz stary typ malucha to szczerze powiem może być wszysyko zapłon i paliwo,podobno w kaszlach nie psuje się tylko trójkątna szybka ale to urok tych autek.
    pozdrawiam
  • #6 1639882
    nom
    Poziom 23  
    Ocena: 83
    andrzej20001 napisał: