Witam
Mój problem polega na tym iż silnik odpala prawidłowo za pierwszym razem tylko tuż po odpaleniu zaczyna się dusić i gaśnie.
Miałem tak z 10 razy, dodawanie gazu nic nie pomagało.
za 11 razem odpalił normalnie i normalnie dało się nim jeździć, ale przy następnym odpaleniu znów gasł.
Potem już nie udało mi się go uruchomić tak aby nie gasł.
Zaobserwowałem że gaśnie dlatego że zamyka się klapa gasząca.
Zawór sterujący klapą cały czas podaje podciśnienie na dźwignię sterującą klapą.
Sygnał na zawór jest już w momencie przekręcenia stacyjki w pozycję zapłonu.
Przetestowałem Vagiem i oto błędy:
ddress 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl
Part No: 038 906 019 R
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1275
Coding: 00003
5 Faults Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239)
P3105 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1
P1672 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52)
P1619 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75)
P1549 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18)
P1441 - 35-10 - Open Circuit or Short to Ground - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
Po odłączeniu zaworu lub zdjęciu przewodu z dźwigni sterującej klapą silnik pracuje normalnie na wolnych obrotach jak również wkręca się na obroty bez problemu. Podczas jazdy nie ma w ogóle mocy i rozpędza się do maks 60 km/h.
A wszystko zaczęło się po naprawie kierunkowskazów w błotnikach.
Były przetarte przewody, więc je polutowałem i zabezpieczyłem izolacją aby się znów nie przetarły o otwór w błotnikach. Po tej naprawie Kierunki działają, a zaczęły się problemy z silnikiem.
Ktoś może ma jakiś pomysł w czym może być problem?
Mój problem polega na tym iż silnik odpala prawidłowo za pierwszym razem tylko tuż po odpaleniu zaczyna się dusić i gaśnie.
Miałem tak z 10 razy, dodawanie gazu nic nie pomagało.
za 11 razem odpalił normalnie i normalnie dało się nim jeździć, ale przy następnym odpaleniu znów gasł.
Potem już nie udało mi się go uruchomić tak aby nie gasł.
Zaobserwowałem że gaśnie dlatego że zamyka się klapa gasząca.
Zawór sterujący klapą cały czas podaje podciśnienie na dźwignię sterującą klapą.
Sygnał na zawór jest już w momencie przekręcenia stacyjki w pozycję zapłonu.
Przetestowałem Vagiem i oto błędy:
ddress 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl
Part No: 038 906 019 R
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1275
Coding: 00003
5 Faults Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239)
P3105 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1
P1672 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52)
P1619 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75)
P1549 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18)
P1441 - 35-10 - Open Circuit or Short to Ground - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
Po odłączeniu zaworu lub zdjęciu przewodu z dźwigni sterującej klapą silnik pracuje normalnie na wolnych obrotach jak również wkręca się na obroty bez problemu. Podczas jazdy nie ma w ogóle mocy i rozpędza się do maks 60 km/h.
A wszystko zaczęło się po naprawie kierunkowskazów w błotnikach.
Były przetarte przewody, więc je polutowałem i zabezpieczyłem izolacją aby się znów nie przetarły o otwór w błotnikach. Po tej naprawie Kierunki działają, a zaczęły się problemy z silnikiem.
Ktoś może ma jakiś pomysł w czym może być problem?