Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Master 2.3 dci 146 km - Renault Master spadek mocy przy niskich temp

Pawel88reno 18 Jan 2017 00:16 9780 14
  • #1
    Pawel88reno
    Level 2  
    Witam. Jak w temacie . Master traci moc przy oko這 4 stopniach i ni瞠j a podczas mg造 jest jeszcze gorzej. W pierwszej kolejno軼i z racji ze auto ma juz sporo przejechane usun掖em filtr DPF tak mi podpowiedziano lecz nie da這 to rezultatu. Po powrocie z trasy zawioz貫m auto do serwisu Renault tam powiedziano mi ze akumlator jest totalnie padni皻y i to mog這 by przyczyna gdy nawet podczas jazdy nie l康owa sie prawid這wo i mia spadki napi璚ia . Wyda這 mi sie to troch ma這 prawdopodobne ale Ok. W這篡貫m nowy akumlator mocniejszy a problem pozosta. Zdecydowa貫m sie zawie嗆 auto w inne miejsce ( serwis z wieloma dobrymi opiniami) sprawdzili turbin powiedzieli ze jest Ok , na wtryskacj nie by這 najmniejszych b喚d闚 wiec nie decydowa貫m sie na sprawdzenie na maszynie gdy to droga zabawa a z zapewnie serwisu powiedzieli ze to nie wtryski na 99%. Wymienili jedynie filtr paliwa i powietrza lecz to tez nie pomog這.
    Pomocy prosz



    Auto zamiast pali 10l to potrafi 14-15l na setk przy 90 km/h

    Rocznik 2012 2.3 dci 146 km
  • Helpful post
    #2
    klimosz
    Level 18  
    Pawel88reno wrote:
    usun掖em filtr DPF

    My郵enie mechanik闚 i elektronik闚, wyci望... najlepiej.Szybki pieni康z zarobiony i wydany zarazem.
    Te czasy mijaj, teraz to b璠 wstawia z powrotem.
    Ja bym sprawdzi poprawno嗆 dzia豉nia zaworu EGR, kt鏎y mo瞠 da takie efekty jak opisujesz je郵i ma problemy z zamkni璚iem.
    Sprawdzi NIE wycina :)
  • #3
    Pawel88reno
    Level 2  
    Dzi瘯uj za podpowied.
    Napewno sprawdz jak bede mia okazje. Co do DPF to nie by豉 podpowiedz mechanika kt鏎y mi go wyci掖. Jedyne co powiedzia to 瞠 filter jest bardzo zapchany i mo瞠 powodowa spdki mocy dlatego zdecydowa貫m sie go pozby.

    Od wymiany aku i filtr闚 zrobi貫m 1500km i auto jakby zacze這 jecha normalnie a temp czasem -20... Juz nie wiem co go boli.

    Zauwa篡lem te 瞠 tak jakby gdy po odpaleniu jade delikatnie do 90 km/h to nie ma problemu ale gdy przychodzi wjechac pod g鏎k i zaczynam dodawac wiecej gazu wtedy auto s豉bnie i musze czasem redukowac do 4 pod ma貫 podjazdy.
  • #5
    Pawel88reno
    Level 2  
    Osobi軼ie nie gdy nie mam o tym poj璚ia...;)
    Jak napisa貫m master przeszed przez 2 serwisy w tym jeden autoryzowany Renault i niemam poj璚ia czy by這 to sprawdzane. Wydaj mi si 瞠 nie. Dodam teraz 瞠 tu ju chyba temp nie ma nic wsp鏊nego z zachowaniem silnika. Przy -20 auto czasem jedzie normalnie czasem nie jedzie... Coraz wi璚ej os鏏 podpowiada mi 瞠bym zaj掖 si tym zaworem EGR.

    Ciekawi mnie jednak jedno. Dlaczego w obu serwisach nawet nikt nie pomy郵a 瞠 to mog這 by by przyczyn problem闚...

    Poleci kto mechanika/serwis w Poznaniu i okolicach gdzie mog odda auto 瞠by sprawdzi ten EGR?
  • #6
    Bunny82
    Level 16  
    Pawel88reno wrote:
    Osobi軼ie nie gdy nie mam o tym poj璚ia...;)
    Jak napisa貫m master przeszed przez 2 serwisy w tym jeden autoryzowany Renault i niemam poj璚ia czy by這 to sprawdzane. Wydaj mi si 瞠 nie. Dodam teraz 瞠 tu ju chyba temp nie ma nic wsp鏊nego z zachowaniem silnika. Przy -20 auto czasem jedzie normalnie czasem nie jedzie... Coraz wi璚ej os鏏 podpowiada mi 瞠bym zaj掖 si tym zaworem EGR.
    Ciekawi mnie jednak jedno. Dlaczego w obu serwisach nawet nikt nie pomy郵a 瞠 to mog這 by by przyczyn problem闚...

    Poniewa nazwa Autoryzowany serwis nie musi oznacza 瞠 pracuj tam sami fachowcy. Jak nie masz o podstawach poj璚ia typu "pomiar kompresji" to odstaw auto do warsztatu i niech ci to auto zrobi bo wydasz wi璚ej kasy na takie gdybanie "a mo瞠 to bo kto mi powiedzia ,a mo瞠 teraz to" By貫 na kompie ? z parametr闚 mo積a du穎 wywnioskowa jak kto ma o tym poj璚ie ,czy s jakie b喚dy?
  • #7
    genek1000
    Level 35  
    Pawel88reno wrote:
    W pierwszej kolejno軼i z racji ze auto ma juz sporo przejechane usun掖em filtr DPF tak mi podpowiedziano lecz nie da這 to rezultatu.

    To jest najlepsze. Teraz konia z rz璠em temu kto dojdzie o co tam chodzi po usuni璚iu cz窷ci programu. My郵a kto o przep造wce ???
  • #8
    Pawel88reno
    Level 2  
    Pod kompem nic nie pokazuje. Totalnie zadnych b喚d闚. Moze zrobi貫m b陰d z tym dpfem ale je瞠li auto nadal jedzie czasem dobrze czasem z貫 to chyba nie w nim tkwi problem. Bede w Polsce to sprawdz kompresje i ten egr.
  • #9
    Stalin88
    Level 6  
    Witam
    Jest rozwi您anie tego ?
  • #10
    walek8
    Level 13  
    Witam, sprawdzi豚ym zaw鏎 EGR - mo磧iwe, 瞠 si przycina w danej pozycji i daje to taki efekt pracy silnika.

    Pozdrawiam
  • #12
    walek8
    Level 13  
    Czym jest to diagnozowane? Mo瞠 zrobi diagnostyk Clip-em ?
  • #13
    Stalin88
    Level 6  
    Mi po wymianie silnika nie ma mocy ca造 czas. 90km osi庵n望 to sukces. Wtryski s te same . Tylko s逝pek jest nowy.
    Nie ma b喚d闚 . Bloki pomiarowe by造 zczytane przez takiego magika i wys豉ne do serwisu renault. Powiedzieli ze jest ok wszystko. Auto nadal nie jedzie. Jaka tragedia. Kiedy 鄉iga貫m nim 140 na godzin