Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Master 2.3 dci 146 km - Renault Master spadek mocy przy niskich temp

Pawel88reno 18 Jan 2017 00:16 8199 14
  • #1
    Pawel88reno
    Level 2  
    Witam. Jak w temacie . Master traci moc przy oko這 4 stopniach i ni瞠j a podczas mg造 jest jeszcze gorzej. W pierwszej kolejno軼i z racji ze auto ma juz sporo przejechane usun掖em filtr DPF tak mi podpowiedziano lecz nie da這 to rezultatu. Po powrocie z trasy zawioz貫m auto do serwisu Renault tam powiedziano mi ze akumlator jest totalnie padni皻y i to mog這 by przyczyna gdy nawet podczas jazdy nie l康owa sie prawid這wo i mia spadki napi璚ia . Wyda這 mi sie to troch ma這 prawdopodobne ale Ok. W這篡貫m nowy akumlator mocniejszy a problem pozosta. Zdecydowa貫m sie zawie嗆 auto w inne miejsce ( serwis z wieloma dobrymi opiniami) sprawdzili turbin powiedzieli ze jest Ok , na wtryskacj nie by這 najmniejszych b喚d闚 wiec nie decydowa貫m sie na sprawdzenie na maszynie gdy to droga zabawa a z zapewnie serwisu powiedzieli ze to nie wtryski na 99%. Wymienili jedynie filtr paliwa i powietrza lecz to tez nie pomog這.
    Pomocy prosz

    Auto zamiast pali 10l to potrafi 14-15l na setk przy 90 km/h

    Rocznik 2012 2.3 dci 146 km
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwi您ania w przemy郵e. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj si za darmo
  • Helpful post
    #2
    klimosz
    Level 18  
    Pawel88reno wrote:
    usun掖em filtr DPF

    My郵enie mechanik闚 i elektronik闚, wyci望... najlepiej.Szybki pieni康z zarobiony i wydany zarazem.
    Te czasy mijaj, teraz to b璠 wstawia z powrotem.
    Ja bym sprawdzi poprawno嗆 dzia豉nia zaworu EGR, kt鏎y mo瞠 da takie efekty jak opisujesz je郵i ma problemy z zamkni璚iem.
    Sprawdzi NIE wycina :)
  • #3
    Pawel88reno
    Level 2  
    Dzi瘯uj za podpowied.
    Napewno sprawdz jak bede mia okazje. Co do DPF to nie by豉 podpowiedz mechanika kt鏎y mi go wyci掖. Jedyne co powiedzia to 瞠 filter jest bardzo zapchany i mo瞠 powodowa spdki mocy dlatego zdecydowa貫m sie go pozby.

    Od wymiany aku i filtr闚 zrobi貫m 1500km i auto jakby zacze這 jecha normalnie a temp czasem -20... Juz nie wiem co go boli.

    Zauwa篡lem te 瞠 tak jakby gdy po odpaleniu jade delikatnie do 90 km/h to nie ma problemu ale gdy przychodzi wjechac pod g鏎k i zaczynam dodawac wiecej gazu wtedy auto s豉bnie i musze czasem redukowac do 4 pod ma貫 podjazdy.
  • #5
    Pawel88reno
    Level 2  
    Osobi軼ie nie gdy nie mam o tym poj璚ia...;)
    Jak napisa貫m master przeszed przez 2 serwisy w tym jeden autoryzowany Renault i niemam poj璚ia czy by這 to sprawdzane. Wydaj mi si 瞠 nie. Dodam teraz 瞠 tu ju chyba temp nie ma nic wsp鏊nego z zachowaniem silnika. Przy -20 auto czasem jedzie normalnie czasem nie jedzie... Coraz wi璚ej os鏏 podpowiada mi 瞠bym zaj掖 si tym zaworem EGR.

    Ciekawi mnie jednak jedno. Dlaczego w obu serwisach nawet nikt nie pomy郵a 瞠 to mog這 by by przyczyn problem闚...

    Poleci kto mechanika/serwis w Poznaniu i okolicach gdzie mog odda auto 瞠by sprawdzi ten EGR?
  • #6
    Bunny82
    Level 16  
    Pawel88reno wrote:
    Osobi軼ie nie gdy nie mam o tym poj璚ia...;)
    Jak napisa貫m master przeszed przez 2 serwisy w tym jeden autoryzowany Renault i niemam poj璚ia czy by這 to sprawdzane. Wydaj mi si 瞠 nie. Dodam teraz 瞠 tu ju chyba temp nie ma nic wsp鏊nego z zachowaniem silnika. Przy -20 auto czasem jedzie normalnie czasem nie jedzie... Coraz wi璚ej os鏏 podpowiada mi 瞠bym zaj掖 si tym zaworem EGR.
    Ciekawi mnie jednak jedno. Dlaczego w obu serwisach nawet nikt nie pomy郵a 瞠 to mog這 by by przyczyn problem闚...

    Poniewa nazwa Autoryzowany serwis nie musi oznacza 瞠 pracuj tam sami fachowcy. Jak nie masz o podstawach poj璚ia typu "pomiar kompresji" to odstaw auto do warsztatu i niech ci to auto zrobi bo wydasz wi璚ej kasy na takie gdybanie "a mo瞠 to bo kto mi powiedzia ,a mo瞠 teraz to" By貫 na kompie ? z parametr闚 mo積a du穎 wywnioskowa jak kto ma o tym poj璚ie ,czy s jakie b喚dy?
  • #7
    genek1000
    Level 34  
    Pawel88reno wrote:
    W pierwszej kolejno軼i z racji ze auto ma juz sporo przejechane usun掖em filtr DPF tak mi podpowiedziano lecz nie da這 to rezultatu.

    To jest najlepsze. Teraz konia z rz璠em temu kto dojdzie o co tam chodzi po usuni璚iu cz窷ci programu. My郵a kto o przep造wce ???
  • #8
    Pawel88reno
    Level 2  
    Pod kompem nic nie pokazuje. Totalnie zadnych b喚d闚. Moze zrobi貫m b陰d z tym dpfem ale je瞠li auto nadal jedzie czasem dobrze czasem z貫 to chyba nie w nim tkwi problem. Bede w Polsce to sprawdz kompresje i ten egr.
  • #9
    Stalin88
    Level 5  
    Witam
    Jest rozwi您anie tego ?
  • #10
    walek8
    Level 13  
    Witam, sprawdzi豚ym zaw鏎 EGR - mo磧iwe, 瞠 si przycina w danej pozycji i daje to taki efekt pracy silnika.

    Pozdrawiam
  • #12
    walek8
    Level 13  
    Czym jest to diagnozowane? Mo瞠 zrobi diagnostyk Clip-em ?
  • #13
    Stalin88
    Level 5  
    Mi po wymianie silnika nie ma mocy ca造 czas. 90km osi庵n望 to sukces. Wtryski s te same . Tylko s逝pek jest nowy.
    Nie ma b喚d闚 . Bloki pomiarowe by造 zczytane przez takiego magika i wys豉ne do serwisu renault. Powiedzieli ze jest ok wszystko. Auto nadal nie jedzie. Jaka tragedia. Kiedy 鄉iga貫m nim 140 na godzin