Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Smartpss konfiguracja konta admin i użytkownika

januszpp 19 Feb 2017 13:31 4896 4
Optex
  • #1
    januszpp
    Level 10  
    Założyłem monitoring działki (1xkamera Dahua DH-IPC-HFW-1120SP-W-0280B, ruter TP-Link TL-MR3220 3G, do kamery karta pamięci 64GB, bez rejestratora). Internet przez GSM Areo2. Połączenie skonfigurował sprzedawca. Sam wszystko zamontowałem oraz skorygowałem ustawienia kamery. Wszystko funkcjonuje dobrze. Oprócz mnie dostęp do podglądu mają jeszcze 3 osoby. Wszyscy w laptopach mają zaistalowany Smartpss a ja dodatkowo mam podgląd w smartfonie. Wszyscy mamy jednakowy login: admin i hasło: admin. Chciałbym aby uprawnienia administratora były u mnie natomiast pozostali byli użytkownikami z ograniczonymi uprawnieniami, tylko jak to zrobić? Jest to mój pierwszy kontakt z kamerą IP oraz programem Smartpss, nie potrafię skonfigurować kont administratora i użytkowników - instrukcja jest lakoniczna, w internecie dokładnego opisu też nie znalazłem.

    Mam przykładowo takie pytania:
    1)w którym miejscu programu admin lub inny użytkownik powinien wpisać hasło logowania do kamery? chyba nie przy starcie programu bo to jest hasło dostępu do programu a nie kamery?
    2) w menu głównym część "ustawienia" jest funkcja "KONTO", ale też o tej samej nazwie jest funkcja widoczna po otwarciu w menu głównym funkcji "Konf. urządzeń". Jakie są różnice pomiędzy tymi "KONTAMI"?
    3) do czego służy ikona "Zablokuj" umieszczona w prawym górnym rogu ekranu głównego menu programu?

    Proszę o pomoc, chodzi o podanie "krok po kroku" jak skonfigurować admina i użytkowników (najlepiej na przykładzie) lub wskazanie gdzie to jest szerzej opisane.
  • Optex
  • Helpful post
    #2
    sosarek

    Level 43  
    Zaloguj się do kamery - to w niej nadajesz konta/uprawnienia.
  • Optex
  • Helpful post
    #3
    raffin
    Level 24  
    W SmartPSS też można dodać użytkownika i nadać mu uprawnienia.
    - na dole ekranu głównego wchodzisz w KONF.URZADZ.,
    - następnie znów na dole ekranu klikasz w niebieską ikonę KONTO,
    - następnie przycisk ADD(dodaj) i dodajesz kolejnego użytkownika. Trzeba przypisać go do grupy USER, wtedy taki użytkownik nie może zmieniać ustawień urządzenia.

    ZABLOKUJ służy do zablokowania aplikacji przed niepowołanymi osobami jak operator idzie np "na przerwę". Żebu odblokować trzeba wpisać hasło do programu (standardowo admin).
  • #4
    januszpp
    Level 10  
    Niestety aby wejść do sieci lokalnej muszę przejechać 300km co nastąpi w najbliższy weekend, wobec tego próbowałem to zrobić przez Smartpss i nic z tego. Próby wpisania nazwy użytkownika i hasła kończyły się blokadą połączenia.
    Jeżeli nazwa użytkownika to marek a hasło dla niego marek5 w którym miejscu dokładnie to wpisać?. Potrzebuję dokładnej instrukcji krok po kroku.
    1) gdzie te dane wpisuję w laptopie admin a gdzie w laptopie użytkownika.
    2) po prawidłowym skonfigurowaniu, w którym miejscu użytkownik wpisuje swoje hasło aby użyskać połączenie i zarazem podgląd?
    3) jest też do zaznaczenia opcja "użytkownik wielokrotny " co to znaczy?

    Podejrzewam, że nie bardzo rozumiem ideę funcjonowania tego programu. Ponieważ nie mam zamiaru iść na kurs aby zajmować się monitoringiem zawodowo, potrzebuję tej jednorazowej pomocy ale precyzyjnej i bardzo o nią proszę.
  • #5
    januszpp
    Level 10  
    W końcu drogą wielu prób i błędów kosztem dużego nakładu czasu udało się problem rozwiązać. Szkoda tylko że trzeba było odkrywać kolejny raz Amerykę a wystarczyłyby krótkie podpowiedzi na pytania w ostatnim poście. Temat zamykam.