Założyłem monitoring działki (1xkamera Dahua DH-IPC-HFW-1120SP-W-0280B, ruter TP-Link TL-MR3220 3G, do kamery karta pamięci 64GB, bez rejestratora). Internet przez GSM Areo2. Połączenie skonfigurował sprzedawca. Sam wszystko zamontowałem oraz skorygowałem ustawienia kamery. Wszystko funkcjonuje dobrze. Oprócz mnie dostęp do podglądu mają jeszcze 3 osoby. Wszyscy w laptopach mają zaistalowany Smartpss a ja dodatkowo mam podgląd w smartfonie. Wszyscy mamy jednakowy login: admin i hasło: admin. Chciałbym aby uprawnienia administratora były u mnie natomiast pozostali byli użytkownikami z ograniczonymi uprawnieniami, tylko jak to zrobić? Jest to mój pierwszy kontakt z kamerą IP oraz programem Smartpss, nie potrafię skonfigurować kont administratora i użytkowników - instrukcja jest lakoniczna, w internecie dokładnego opisu też nie znalazłem.
Mam przykładowo takie pytania:
1)w którym miejscu programu admin lub inny użytkownik powinien wpisać hasło logowania do kamery? chyba nie przy starcie programu bo to jest hasło dostępu do programu a nie kamery?
2) w menu głównym część "ustawienia" jest funkcja "KONTO", ale też o tej samej nazwie jest funkcja widoczna po otwarciu w menu głównym funkcji "Konf. urządzeń". Jakie są różnice pomiędzy tymi "KONTAMI"?
3) do czego służy ikona "Zablokuj" umieszczona w prawym górnym rogu ekranu głównego menu programu?
Proszę o pomoc, chodzi o podanie "krok po kroku" jak skonfigurować admina i użytkowników (najlepiej na przykładzie) lub wskazanie gdzie to jest szerzej opisane.
Mam przykładowo takie pytania:
1)w którym miejscu programu admin lub inny użytkownik powinien wpisać hasło logowania do kamery? chyba nie przy starcie programu bo to jest hasło dostępu do programu a nie kamery?
2) w menu głównym część "ustawienia" jest funkcja "KONTO", ale też o tej samej nazwie jest funkcja widoczna po otwarciu w menu głównym funkcji "Konf. urządzeń". Jakie są różnice pomiędzy tymi "KONTAMI"?
3) do czego służy ikona "Zablokuj" umieszczona w prawym górnym rogu ekranu głównego menu programu?
Proszę o pomoc, chodzi o podanie "krok po kroku" jak skonfigurować admina i użytkowników (najlepiej na przykładzie) lub wskazanie gdzie to jest szerzej opisane.