Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podział dźwięku między słuchawki a głośniki w telewizorze

syncmaster88 21 Lut 2017 14:20 1398 3
  • #1 21 Lut 2017 14:20
    syncmaster88
    Poziom 9  

Witam.

Jestem osobą niedosłyszącą i chciałbym zakupić taki TV, który pozwoli mi podzielić dźwięk na słuchawki (najlepiej poprzez bluetooth), oraz na głośniki w TV, bez podłączania dodatkowych urządzeń. Potrzebuję mieć głośniej włączony TV, co niestety męczy resztę domowników, którzy słyszą dobrze.

Specjalista w jednym z dużych sklepów poradził mi telewizor Samsung UE49KU6500. http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/samsung-ue49ku6172u.bhtml
    Nie znam się na oznaczeniach i nie wiem, jak to sprawdzić, czy na pewno będzie to działać, tak jak wyżej opisałem.
    Może ktoś miał podobny problem i może polecić inny model TV, oraz powiedzieć, jak to sprawdzić, jakie oznaczenia?

0 3
  • #2 21 Lut 2017 18:45
    domator
    Poziom 13  

W telewizorze obsługa głośności w słuchawkach jest niezależna od głośności głośników, chyba że masz stary telewizor. Po podłączeniu słuchawek w menu głośności pojawia opcja głośności.
    Takie możliwości posiada każdy każdy płaski telewizor można to sprawdzić podłączając do niego słuchawki.

0
  • #3 22 Lut 2017 07:21
    syncmaster88
    Poziom 9  

czyli mam rozumieć że zgodnie z tym co piszesz po podłączeniu słuchawek, np. poprzez bluetooth (jesli dany TV posiada bluetooth), dźwięk będę miał w głośnikach telewizora i w słuchawkach i będę mógł głośnością sterować zarówno pilotem jak i pokrętłem na słuchawkach ?

0
  • #4 23 Lut 2017 01:45
    HD-VIDEO
    Poziom 39  

To dotyczy wyjścia słuchawkowego przewodowego; na bluetooth to nie wiem (nie sprawdzałem) ale raczej to nie będzie tak działało. Tak zachowuje się TV Samsung model z 2012r..